AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg vokste opp med mamma og pappa og to eldre brødre. Faren min forandret seg veldig i 30-årene og ble veldig vanskelig å leve med. Det ble mye psykisk mishandling. Mamma valgte likevel å holde ut med han. Jeg husker jeg som barn og tenåring ønsket at foreldrene mine skulle skille seg, og kunne ikke forstå hvorfor mamma ønsket å bo med han når han var så slem mot oss! Til slutt døde faren min da jeg var 17 år, og jeg var så lettet og glad. Følte meg sluppet fri fra et fengsel...og jeg hadde mange "sår" som jeg måtte bearbeide... Jeg var veldig sint på mamma som ikke hadde skilt seg før, men etter en tid forstod jeg hvorfor hun ikke hadde skilt seg. Hun holdt ut i ekteskapet for å beskytte oss barna. Hadde hun skilt seg, hadde jeg og brødrene mine måtte flytte mellom mamma og pappa. Om pappa ble slem når han var alene med oss, ville ikke mamma kunne være der for å beskytte oss. Vi ville alle hatt det mye værre, enn vi hadde hatt det når mamma og pappa levde sammen. Selv om mamma ville blitt lykkelig av å skille seg, ville mamma ikke blitt lykkelig når hun så hvor ille vi ville hatt det alene med pappa. Mamma forstod og visste noe ikke vi barna visste, og hun holdt derfor ut i ekteskapet for å beskytte oss mot han. Takk Mamma <3 Anonym poster: b4c2a3dc98d93232bff6f7d9df27187b 15
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Vold er ikke bra i det hele tatt!! Da skulle hun forlatt for lengst! Noen viser ikke sin egentlige person før 10år i eksteskap, og da kan det være mye negativt. Hvorfor skulle dere bo hos far etter skilsmisse? Var det at hun hadde psykiske problemer, narkotika, ol? Men hadde hun skilt seg ville kanskje pengeproblemer også komme på lista.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Vold er ikke bra i det hele tatt!! Da skulle hun forlatt for lengst! Noen viser ikke sin egentlige person før 10år i eksteskap, og da kan det være mye negativt. Hvorfor skulle dere bo hos far etter skilsmisse? Var det at hun hadde psykiske problemer, narkotika, ol? Men hadde hun skilt seg ville kanskje pengeproblemer også komme på lista. Nei, moren min var en helt vanlig mor, og hun hadde ingen problemer, bortsett fra at jeg husker hun slet mye med sosial angst og depresjon, og at hun satt mye hjemme uten å jobbe. Mamma var 19 da hun giftet seg, og pappa var 23. Faren min hadde god utdannelse og tjente bra, og mamma fødte sitt første barn da hun var 21. Men da jeg var 9 år(brødrene min 14 og 17) tok hun mot til seg og begynte å studere. Dette kom godt med da pappa brått døde, så hun har klart seg veldig godt økonomisk helt siden hun var ferdig med å studere. Hadde hun skilt seg før ville hun hatt veldig dårlig råd, ja, men hovedgrunnen var jo at hun ønsket å beskytte oss fra faren vår. Han kunne være veldig slem, men mamma var alltid der og det ga en god trygghet. Uten mamma ville jeg ikke overlevd. Anonym poster: b4c2a3dc98d93232bff6f7d9df27187b 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Vold er ikke bra i det hele tatt!! Da skulle hun forlatt for lengst! Noen viser ikke sin egentlige person før 10år i eksteskap, og da kan det være mye negativt. Hvorfor skulle dere bo hos far etter skilsmisse? Var det at hun hadde psykiske problemer, narkotika, ol? Men hadde hun skilt seg ville kanskje pengeproblemer også komme på lista. Psykisk mishandling. PSYKISK! Og fedre har rett på samvær de også, derfor skriver hun at barna hadde måtte "flytte mellom" mor og far. Slik de fleste skilsmissebarn gjør i dag. Anonym poster: c34234df4b017a58d2f0e4057f750c71 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå