Gjest Jenta123456 Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Hei! Jeg har ingen erfaring med å trene rett før leggetid, men jeg vet ikke om noen der ute som har det, og kan fortelle meg om det er bra eller dårlig? Tenkte å trene etter jobb, blir 1 time trening og da er jeg ferdig kl 23, tenkte å legge meg kl 24, tror dere at dette funker?
Supraspinatus Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Kommer an på. Fungerer ikke for meg. Du må nesten bare prøve.
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Fungerer for meg så lenge det ikke dreier seg om svømming. Som sagt, det er individuelt, du får bare prøve.
Pearl2.0 Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har trent så sent noen ganger, problemet er at jeg tenker at det skal "slite meg ut" så jeg sovner lettere, men jeg ender stadig opp med å ligge våken halve natta. Men det kan hende det fungerer for deg
Gjest Jenta123456 Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Ok, jeg skal prøve Takk for alle svar!
Gjest TinaT Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 En av mine faste treninger er en saltime som slutter kl 21. Jeg må da hjem, dusje, vaske håret og tørke håret ... I motsetning til de over meg her så sovner jeg uten problemer etter treningen. Det finnes rett og slett ikke noe bedre enn å legge seg når man har trent hardt og tatt en god dusj.
Pearl2.0 Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 En av mine faste treninger er en saltime som slutter kl 21. Jeg må da hjem, dusje, vaske håret og tørke håret ... I motsetning til de over meg her så sovner jeg uten problemer etter treningen. Det finnes rett og slett ikke noe bedre enn å legge seg når man har trent hardt og tatt en god dusj. Hehe, skulle ønske jeg hadde det som deg Noen ganger kan jeg ta meg ei kveldsøkt kun i den hensikt å bli trøtt. Failer hver gang
Gjest Spirula Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Det fungerer ikke for meg heller. Treningen må avsluttes 3-4 timer før sengetid, hvis ikke blir jeg liggende våken til langt på natt. Håper det fungerer for deg da.
Kira-delta Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 Jeg står heller opp grytidlig for å få trent, jeg får så mye energi at jeg ikke får sove om jeg trener på kvelden. Prøver derfor ikke å trene etter klokken seks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå