Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min er ekstremt aktiv og er derfor alltid varm, klam og svett. Syns det virker som bomullsbodyene gjør dette verre. Vil det bli bedre med sånn sommerull eller vil det også bli for varmt for han? Noen anbefalinger?

Anonym poster: 8da8775af24bd9e0ead943d420f26d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville ha prøvd ull eller bambus Hvor gammel er han?

Endret av Ismara
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv ull ja, og blir det veldig varmt så husk å gi han nok væske :) Er han gammel nok til å drikke vann så gir du han vann, hvis ikke så gi han melka han pleier å drikke :)

Anonym poster: 88b25bc011cbe5c7f8fad7e0c5e8ed44

AnonymBruker
Skrevet

Han er 11 mnd. Ikke noe problem med nok væske. :)

Bambus, hva er det? Link til noen klær? Takk!

Anonym poster: 8da8775af24bd9e0ead943d420f26d12

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi måtte bruke ull/silke på han for han ble så klam av bomull. Eller så fikk han gå uten klær om det var temperatur til det :)

Skrevet

Kan anbefale Tiljamid på det sterkeste! Det er 100% bambus. De har det på armerogben.no og smakraker.no som jeg husker nå i farten ihvertfall. Lilleba er også et merke med bambusklær som skal være bra. :jepp:

Ingen av mine har forresten kunnet bruke ull i varmen. De sier det skal være varmeregulerende, men de har bare blitt svette av det.

Skrevet

Min er også veldig svett og varm. Tror hun helst skulle vært naken hele tiden.. Ull virker som bare gjør det værre :-/

Skrevet

Romslige plagg i tynn ull eller bambus fungerer fint her, og generelt minst mulig klær når det er mulig.

Skrevet

Samme situasjonen her. Småen på 7mnd er veldig varm av seg og blir grinete når han blir for varm. Han går for det meste bare i halvermet bomullsbody og that's it. Eller nå som det er varmt: bleie, ev. med shorts utenpå. Ull klarte han ikke midt på kaldeste vinteren (som nyfødt) engang! Kle av babyen din du, sier nå jeg ;-)

Skrevet

Her har det vært 24-28 grader i flere dager, og vesla har hatt minst mulig klær. Har arvet en tynn ullbody, merke "nameit". Den er kjempegod. Løs og luftig, veldig tynt og fint stoff med "hull" i. Fungerer mye bedre enn de tynne bommulsbodyene vi har. Har to stk, men nå må de nok ekspressvaskes, for det er meldt finvær i morgen og;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...