Gå til innhold

Starbucks Oslo City.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når det åpnet? Var så lang kø idag så lurer på om det har med at det nettopp har åpnet eller er vanlig på Starbucks?

AnonymBruker
Skrevet

Den åpnet igår tror. Kaffen smakte like dritt der som andre steder i verden. Så anbefaler å dra på en av de andre fantastiske kaffesjappene vi har i byen her :) Ikke la starbucks skvise ut alt som er kvalitet i byen.

Anonym poster: 99a0882407b7e31880d169f97ccd9524

• Liker 16
Gjest Cloud9
Skrevet (endret)

Den åpnet igår tror. Kaffen smakte like dritt der som andre steder i verden. Så anbefaler å dra på en av de andre fantastiske kaffesjappene vi har i byen her :) Ikke la starbucks skvise ut alt som er kvalitet i byen.

Akkurat dét er jeg enig i. Starbucks er "overrated", og det de fleste nok går der for er de frappuchinoene som inneholder opptil 800 kalorier. Den vanlige kaffen smaker også &@#%$* vondt. Fysj.

Jeg tror at Starbucks har kommet for sent inn på markedet og ikke vil "overta" for all kaffedrikking her. De som har sans for kvalitet, de går til de andre kaffebarene vi har.

Endret av Cloud9
  • Liker 6
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Starbucks er ikke mye å rope hurra for nei, men jeg kan finne på å gå dit ene og alene for en frappuchino i ny og ne. Den er virkelig god, selv om den koster meg et par reale joggeturer :P

• Liker 2
Skrevet

Ja, enig med de over. Frappuchinoen er nydelig, og jeg skal unne meg noen slike i sommer. Det som ellers tilbys på Starbucks, er i mine øyne svært oppskrytt.

Skal jeg ha god kaffe går jeg heller til Kaffebrenneriet (eller lignende); tror jeg ville valgt kaffen på 7eleven over Starbucks (den er faktisk ikke så ille!). Skal jeg ha noe å spise, enten det er søtsaker eller rundstykker, er absolutt ikke førstevalget Starbucks.

Gjest navnelapp
Skrevet

Laaang kø i går, eg var innom polet rett ved sidan av.

AnonymBruker
Skrevet

I jordbærfrappuccino finnes det ekstrakt fra knuste insekter- "cochineal extract". NAM! Insektfrappuccino!

Koffeininnholdet i en Monsterdrikk er på 47mg og er uegnet for barn under 14 år.

En vaniljefrappuccino inneholder 90mg(!) koffein.

Når det er sagt, jeg husker da Starbucks lagde sine frappuccino fra begynnelsen av, men det gjør de ikke lenger. De lager med en ferdigblanding som inneholder masse rart. Går man på BIT får man kjempegod frappé med naturlige ingredienser.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke er mer kritiske til hva de stapper inn i kjeften, og med tanke på alle kaloriene i disse frappuccino så spår jeg at vi kommer til å se en økning i feite ungdom og andre.

Anonym poster: 39a52db4e72a6a600fa4fba92f227b7b

• Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

I jordbærfrappuccino finnes det ekstrakt fra knuste insekter- "cochineal extract". NAM! Insektfrappuccino!

Då held du deg unna campari, leppestift og alt raudt godteri, reknar eg med? E120, Karmin, er eit av dei vanlegaste fargestoffa i matvarer, og vert utvunne av cochenille-lus som veks på kaktus i varme strøk. Det gir ein klar og vakker raudfarge.

Du får ikkje akkurat mosa lus i frappuchinoen, men du får eit fargestoff utvunne av cochenille som du sannsynlegvis får i deg mange gongar per dag utan den frappuchinoen. Du får sjekke matvarene du har heime, og sjå kor mykje som inneheld E120.

• Liker 25
Skrevet

Så har vel med at det er helt nyåpnede der da. Har så lyst til å smake på kaffen deres, har bare smakt på de i matbutikken.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Anbefaler Edvards på Grünerløkka.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Då held du deg unna campari, leppestift og alt raudt godteri, reknar eg med? E120, Karmin, er eit av dei vanlegaste fargestoffa i matvarer, og vert utvunne av cochenille-lus som veks på kaktus i varme strøk. Det gir ein klar og vakker raudfarge.

I motsetning til mange andre er jeg svært bevisst på hva slag jeg putter på meg. Campari smaker jævlig, leppestift er no dritt og godteri spiser jeg ikke.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har virkelig BIT en bra frappe? Det er jaggu ikke lett å få gode frapper og alternativer til Starbucks er helt greit.

Gjest Skogkar
Skrevet

Så morsomt med alle (sier ikke at dere er slik) som tror at frappuchino og alle disse rare navnene er så interkontinentalt og trendy. I Italia, kaffens vugge, så finnes det bare kaffe. Svart kaffe. Om man spør de om noe annet så rister de på huet og gir deg evnt en mugge med melk.

Starbucks=crap.

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Nuvel, de har andre kaffedrikker i Italia også, men de er svært så begrenset i antall og fantasi. Det er en god espresso som er ryggraden i alt man får servert iallfall.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har drukket mye på starbucks når jeg har vært i USA og jeg må si at kaffen er helt normal, faktisk litt dårligere enn normal. Mulig de serverer annen kaffe i Norge, men den i statene var ikke mer bare ok i mine øyne.

Anonym poster: 712e68bd01741aa5a9953bebd0b2d118

Skrevet

Jeg var der i går, drakk en frappe. NAM. Og i motsetning til de fleste her virker det som, så liker jeg kaffen på Starbuck's. Jeg ville kanskje ikke gått dit for å drikke en overprisa helt vanlig svart a4 kaffe, men heller en white mocha og slike litt utenom det vanlige drikker. Så utrolig godt. Jeg tror de stakkars ansatte får myyye å gjøre i helgen derimot, var kø til langt utenfor da jeg var innom i går kl 13. Men de er veldig effektive og kjappe for køen gikk raskt! :)

• Liker 1
Gjest Cloud9
Skrevet

Idag var jeg innom BIT og tok en frappé. Nam. Deretter innom Coffi i Kirkeveien og tok en iskremkaffe. NAM! Sorry, Starbucks, iskremkaffen går frappuccinoene dine en høy gang.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Anonym poster: 99a0882407b7e31880d169f97ccd9524

Jeg tror nok at dette starbucks-hysteriet kommer til å vedvare i et par uker før de dabber av og innen et års tid så synes de færreste at starbucks er noe stas... Vi andre, som allerede har oppdaga at Starbuck overhode ikke er noe stas, vi får sørge for at de gode kaffebarene klarer seg økonomisk :5:

De andre kommer nok etter etterhvert :lol:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...