Gå til innhold

Svindlet av www.pureperfection.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skulle for en uke eller to siden bestille noe fra www.pureperfection.no, som da såg ut som en seriøs side. Merket jeg skulle kjøpe hadde og denne nettsiden under sine forhandlere. Da jeg bestilte kunne man velge forhåndsbetaling og jeg gjorde dette via banken min, regner med varen ble sendt når det ble registrert betaling. Kid nr var ordrenr osv, leste igjennom hvordan ting skulle gjøres på siden. Men pengene hadde for lengst gått ut av min konto men det sto at det ikke var reg. betaling på " min side" på hjemmesiden til nettbutikken. Så prøvde jeg å kontakte de både via kontaktskjema der inne to ganger, pluss 3 ganger på facebooksiden deres og når jeg skulle inn på siden en dag eller to etterpå var siden nedlagt, og nummeret jeg prøvde å ringe til butikken var ikke i bruk, mobilnr som sto der ringte jeg og en baby svarte, så den kom nok bare borti tlf, men så derfor vet jeg jo tlf virker, men hun som eier tar aldri tlf etterpå, ring flere ganger pluss sendt sms, og meld på facebook. Helt utrolig... Kan jeg bare politianmelde dette/snakke med forbrukerombudet?

Anonym poster: 798688e31ee6761508375128385c9d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en sak for forbrukerombudet ja.

Skrevet

Så bra at du deler det med oss, så ikke flere blir lurt! Brukte du kredittkort eller eget bankkort da? Ikke gi deg, dette har du på din side.

Skrevet

domene funker ikke lenger heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...