Gjest Badabing Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Induksjonstoppen vår har gått i stykker og jeg tenker å bestille en ny. Den vi hadde kostet 7000, så jeg tenkte egentlig ikke å gå over det (litt høyere er dog mulig). Ser det er blitt populært med slike sonefrie; er det å anbefale? Eventuelt noen som har gode erfaringer med et bestemt merke eller modell?
helenaa Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har hørt mye bra om ikea sine, men har ikke prøvd dem selv. De er vel ikke sonefrie, men noen har såkalt brofunksjon. Vi har ett eller annet ukjent merke som fungerer fint. Billig kan også være bra!
Sunshine89 Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Vi hadde Husqvarna fram til for ein månad sidan då den har tulla ei stund og ein periode lukta det litt svidd av den. Den er vel omtrent 10 år gamal, men dei 3 åra vi har budd her, har den fungert utmerka, utanom den siste tida.. Vi valde å gå for Bosch når vi bytta, vi har brukt Bosch ein del før og vi veit at vi likar desse godt! Det at vi har brukt dei før er berre ein fordel då vi og veit godt korleis dei fungerar Trur det er denne vi har: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/platetopp/PIE651R14X/bosch-induksjonstopp-pie651r14x Eg sjølv ville ikkje gått for eit ukjent merke for å spare pengar, det kan fort vise seg å bli dyrt om ein får trøbbel med toppen.. Håpar du blir klokare i jungelen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå