Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å lage denne tråden for et par dager siden, men jeg lot det være fordi jeg tenkte at jeg skulle klare å finne ut av dette på egenhånd. Men så ble jeg ikke så mye klokere allikevel :)

Min far jobber i et internasjonalt selskap, og er derfor utplassert i utlandet i en toårsperiode. Jeg går nå andre året på videregående, så jeg fikk dermed mulighet til å reise hit og gå på skole andre året på videregående.

For drøyt to uker siden fikk jeg en liten lapp av en jente i første klasse. Jeg går i andre klasse, og skolesystemet her er sånn at de tar inn nye elever to ganger i året - april og september. Rundt en uke før jeg mottok lappen, kom hun opp til meg på t-banestasjonen ved skolen og stilte et par spørsmål. Blant annet hvor jeg kom fra osv, men jeg tenkte ikke noe mer over det, og svarte sikkert litt uengasjert, ettersom dette skjer x antall ganger hver dag nå som det har kommet 150-200 nye elever på skolen.

Derfor ble jeg overrasket over at denne lappen kom for drøyt to uker siden. På den sto det at hun hadde likt meg siden første gangen hun så meg, og jeg fikk mobilnummeret hennes og oppfordring til å sende en melding når jeg hadde tid. Dette gjorde jeg 2-3 timer senere, og vi endte opp med å prate på nettet hele kvelden. Dagen etter ventet hun på meg på biblioteket ettersom skoledagen min er en time lenger enn hennes, og vi gikk en tur og satte oss på en benk i en park. Der ble vi i 3-4 timer, og pratet og hadde det hyggelig. Vi holdt også hender på vei tilbake til stasjonen hvor vi sa ha det og dro hjem hver vår vei.

Etter dette har vi pratet hver på meldinger og nettet hver dag, og også møttes 5-6 ganger og gått sammen fra t-banestasjonen til skolen. Forrige uke var eksamensuke, men sist lørdag dro vi i en fornøyelsespark sammen. Jeg har det veldig morsomt sammen med henne, og hun virker som hun har det morsomt med meg også. Men jeg tenkte litt på at det som regel er jeg som starter samtalene, så ved to anledninger har jeg latt være å melde henne før og under skolen, og begge gangene blitt glad for at noe det første som skjer når jeg kommer meg på toget hjemover er at det tikker inn en melding fra henne.

Men det jeg lurer på er egentlig hva hun tenker og føler.

- Hun sender masse hjerter på meldingene. Hun har også sagt rett ut at hun liker meg.

- Da vi avtalte at vi skulle finne på noe, foreslo hun fornøyelsesparken. Jeg tror ikke hun ville ha gjort det med hvem som helst, ettersom det koster mye penger.

- Hun sa også at hun er veldig glad for at vi har blitt så nære på så kort tid, ettersom jeg reiser hjem i slutten av juli. Hun sa at hun ikke ville at jeg skulle reise før hun hadde fått snakket ordentlig med meg.

- Hun spurte meg om en venninne av meg som jeg har snakket en del med i det siste. Hun spurte blant annet om vi var veldig nære, noe jeg svarte avkreftende på. Da sa hun at hun var glad for å høre det, for hun ville ikke likt hvis vi var veldig nære. Nå vil sikkert mange si at det er en dårlig holdning, men jeg ble glad ettersom hun vel ikke ville blitt sjalu hvis hun ikke liker meg.

Men så. Vi har ikke klemt hverandre eller kysset. Vi har heller ikke snakket om noe sånt, og jeg vil ikke ta det opp heller før vi eventuelt har gjort det. Jeg vet ikke om hun er jomfru, men jeg tror hun er det. Hun har fortalt meg på egen oppfordring at hun har hatt tre kjærester, men jeg tviler på at hun har hatt sex.

Selv har jeg hatt to kjærester som jeg hadde sex med, sist i fjor høst.

Jeg blir 18 til sommeren, og hun fyller 16 på lørdag.

Takker for svar, og beklager langt innlegg!

Anonym poster: 9d46100c88574bc15eeb83b5375f245f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte også å legge til at hun vet at jeg har hatt to kjærester før, men ikke at jeg har hatt sex. Det temaet har ikke vært oppe.

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som hun liker deg ihvertfall :) synes du skal ta initiativ til å kysse henne, og se hvordan hun reagerer på det (skaff en stemning så situasjonen blir riktig).. Men du skal vel reise hjem snart? Og vet ikke hva du er ute etter heller? Et avstandsforhld? Eller bare en "flørt"? Hvis hun er jomfru synes jeg ihvertfall ikke du skal ha sex med henne, for så å dra hjem til Norge og aldri møte henne igjen.. Med tanke på at du er 18 (gutt) og hun er 16 (jente), så er dere vel ca like modne .. Snakk med henne, og spør hva hun tenker fremover! Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar! Ja, det stemmer at jeg skal hjem, men planen min er å komme tilbake hit for å gå på universitet etter et år i Norge. Så hvis det blir noe, er det neppe siste gangen vi møtes :) Dette vet hun også

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Takker for svar! Ja, det stemmer at jeg skal hjem, men planen min er å komme tilbake hit for å gå på universitet etter et år i Norge. Så hvis det blir noe, er det neppe siste gangen vi møtes :) Dette vet hun også

Hvilke land er det snakk om? Pass på at om dere skulle ha sex så er det noen land som er ekstremt strenge om du har sex med en under den seksuelle lavalderen.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så lyst til å inn på hvilket land, men når hun har fylt 16 vil ikke den seksuelle lavalderen være noe problem.

For ti minutter siden ble jeg forresten innvitert til å møte henne på jobben hennes på søndag.

• Liker 1
Gjest eplemost
Skrevet

Så koselig. Klart hun liker deg, og virker som en tøff jente som tør å ta kontakt :) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Sigapore? Mange norske familier der.

Anonym poster: b6d9e727a8d23e17afab0e26ec359db8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så lyst til å gå inn på hvor jeg bor :)

Tusen takk til alle som har svart meg :) Jeg setter stor pris på det!

Skrevet

Hu er sikkert sjenert og tør ikke ta det første steget da? Det er jo åpenlyst at hu liker deg :rodmer:

Husker eksen min aldri tok det første steget, så jeg ble drittlei og kasta meg til slutt over han :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så ille å si hvilket land du bor i, tviler på at noen kommer til å kjenne deg igjen, spesielt ikke henne, hvis det er det du er redd for.

Ta kontrollen, og kyss henne, og ta det derfra.

Anonym poster: a1702c8fb66152899072d525a19f442a

Gjest Gjest22
Skrevet

Er jo ikke verre enn og bare spørre om hun har gjort det med de hun har vært sammen med iom at hun har spurt deg?

Men alt i alt så vil hun ha deg, kjæreste, pulevenn eller hva enn det skulle være for bli mellom dere to så ta det første steget og få det avklart :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...