Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neglene på stortåa mi er gulaktig vær gang jeg tar av negelakken. Men bare på stortåa. Men det gule fargen vokser alltid ut hvis jeg ikke bruker negelakk på en stund. Kan man få missfargninger pga bruke for mye negelakk ? Kan det være derfor ?

Anonym poster: a0c9a61ae1576eb078a1e22ee4c4251e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det. Spesielt om du ikke bruker underlakk.

• Liker 1
Skrevet

så klart, det er helt normalt. Om du ikke lar neglene puste blir de gule. Det merker man fort om sommeren på tærne hihihih ikke pent. Det går over på en uke da... Noen neglelakker er sterekere enn andre...

AnonymBruker
Skrevet

så klart, det er helt normalt. Om du ikke lar neglene puste blir de gule. Det merker man fort om sommeren på tærne hihihih ikke pent. Det går over på en uke da... Noen neglelakker er sterekere enn andre...

Har det mye å si om jeg ikke bruker underlakk ? Kan en underlakk forhindre det ? jeg går aldri uten negelakk på tåene. Liker å se velstelt ut. Jeg bruker O.P.I sinn, tror den er veldig sterk.

Anonym poster: a0c9a61ae1576eb078a1e22ee4c4251e

Skrevet

Ja, neglelakk kan misfarge neglene på grunn av de sterke fargepigmentene i lakken. Derfor er det helt nødvendig med underlakk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, neglelakk kan misfarge neglene på grunn av de sterke fargepigmentene i lakken. Derfor er det helt nødvendig med underlakk.

Er det ikke usunt med alle disse lakkene. Man må jo ha underlakk, neglelakk og top coat dersom resultatet skal bli bra. Blir det ikke mye giftstoffer?

Anonym poster: cb0e93ea8d62c23f7c6e2361a7fb60ea

Skrevet

Er det ikke usunt med alle disse lakkene. Man må jo ha underlakk, neglelakk og top coat dersom resultatet skal bli bra. Blir det ikke mye giftstoffer?

Det finnes neglelakker helt uten giftstoffer. Zoya og Linda Johansen har stort fargeutvalg.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes neglelakker helt uten giftstoffer. Zoya og Linda Johansen har stort fargeutvalg.

Takk for tips. Jeg regner med at du har peiling :) Holder disse negllakene like lenge som de med giftstoffer?

Skrevet

Et tips er å "bleke" neglene tilbake til naturfargen din igjen ved å ha på sitronsaft i et par minutter eller en tannkrem beregnet for å få hvitere tenner.

Særlig mørke neglelakker gir missfarging, dessverre..

Skrevet

Takk for tips. Jeg regner med at du har peiling :) Holder disse negllakene like lenge som de med giftstoffer?

Det synes jeg så absolutt at de gjør :-)

Skrevet

Huff, husker jeg brukte neglelakk konstant da jeg gikk på vgs og endte opp med skikkelig stygge og gule negler :( Men vokser heldigvis ut igjen da..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode svar OPIgirl :)

Da vet jeg hva jeg skal kjøpe neste gang. For å svare på spørsmålet til TS, ja du kan få stygge og gule negler av neglelakk. Jeg går ofte med neglelakk på tærne på sommeren. Ettersom denne neglelakken i flasser slik den på hendene gjør, kan jeg gå lenge uten å skifte. Stoffene i neglelakken har ved flere tilfeller "drept" neglen. Det vil si at neglene har løsnet, slik at jeg måtte rive bort hele neglen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...