Gå til innhold

Frinds: Monica og røyking.

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvorfor elsker hun at Richard røyker, men nærmest truer med å dumpe Chandler når han gjør det? :vetikke:

Jeg tror faktisk ikke dette spørsmålet er blitt stilt på nett før, for jeg har prøvd å lete etter det mange ganger. Det er jo til å bli gal av.

:bond: :bond: :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor elsker hun at Richard røyker, men nærmest truer med å dumpe Chandler når han gjør det? :vetikke:

Jeg tror faktisk ikke dette spørsmålet er blitt stilt på nett før, for jeg har prøvd å lete etter det mange ganger. Det er jo til å bli gal av.

:bond: :bond: :bond:

1. Fordi hun liker lukten av sigar. Chandler røyker sigaretter.

2. Richard røyker sigar en gang i blant. Chandler røyker fast. Denne er nok mest viktig, da hun ikke vil at Chandler skal bli avhengig igjen.

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hmm, greit. Jeg syns likevel hun er slem. Lukter virkelig sigarer og sigaretter så forskjellig?

Skrevet

Det lukter forskjellig, men begge lukter vondt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hater røyklukt, men sigar kan lukte ok innimellom. Helt enig med Monica.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

En sigar i ny og ne kunne jeg levd med. Men fast røyking av sigaretter? Nope.

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror også det er fordi Richard er den erfarne, modne og "lederen" i forholdet. I forholdet til Monica og Chandler er det Monica som er den sterke. Dette vil ha betydning på to ulike vis:

1. Chandler er "svak", så han vil lett kunne bli avhengig av sigaretter. Han har dårlig viljestyrke til å holde seg unna.
2. Chandler er "svak", så det vil være lettere for Monica å kontrollere og sette standarder for han enn det vil være å gjøre det samme med Richard.

Anonymous poster hash: a938d...603
Skrevet

Tror også det er fordi Richard er den erfarne, modne og "lederen" i forholdet. I forholdet til Monica og Chandler er det Monica som er den sterke. Dette vil ha betydning på to ulike vis:

1. Chandler er "svak", så han vil lett kunne bli avhengig av sigaretter. Han har dårlig viljestyrke til å holde seg unna.

2. Chandler er "svak", så det vil være lettere for Monica å kontrollere og sette standarder for han enn det vil være å gjøre det samme med Richard.

Anonymous poster hash: a938d...603

Men han sluttet jo helt, så veldig "svak" kan han ikke være. Og Monica er ikke den eneste, for alle vil jo at han skal slutte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...