Gjest Herr Heftig Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Hvorfor elsker hun at Richard røyker, men nærmest truer med å dumpe Chandler når han gjør det? Jeg tror faktisk ikke dette spørsmålet er blitt stilt på nett før, for jeg har prøvd å lete etter det mange ganger. Det er jo til å bli gal av. :bond:
Tidus Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Hvorfor elsker hun at Richard røyker, men nærmest truer med å dumpe Chandler når han gjør det? Jeg tror faktisk ikke dette spørsmålet er blitt stilt på nett før, for jeg har prøvd å lete etter det mange ganger. Det er jo til å bli gal av. :bond: 1. Fordi hun liker lukten av sigar. Chandler røyker sigaretter. 2. Richard røyker sigar en gang i blant. Chandler røyker fast. Denne er nok mest viktig, da hun ikke vil at Chandler skal bli avhengig igjen. 5
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Hmm, greit. Jeg syns likevel hun er slem. Lukter virkelig sigarer og sigaretter så forskjellig?
Silfen Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Jeg hater røyklukt, men sigar kan lukte ok innimellom. Helt enig med Monica. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 En sigar i ny og ne kunne jeg levd med. Men fast røyking av sigaretter? Nope.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Tror også det er fordi Richard er den erfarne, modne og "lederen" i forholdet. I forholdet til Monica og Chandler er det Monica som er den sterke. Dette vil ha betydning på to ulike vis: 1. Chandler er "svak", så han vil lett kunne bli avhengig av sigaretter. Han har dårlig viljestyrke til å holde seg unna. 2. Chandler er "svak", så det vil være lettere for Monica å kontrollere og sette standarder for han enn det vil være å gjøre det samme med Richard. Anonymous poster hash: a938d...603
Tidus Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Tror også det er fordi Richard er den erfarne, modne og "lederen" i forholdet. I forholdet til Monica og Chandler er det Monica som er den sterke. Dette vil ha betydning på to ulike vis: 1. Chandler er "svak", så han vil lett kunne bli avhengig av sigaretter. Han har dårlig viljestyrke til å holde seg unna. 2. Chandler er "svak", så det vil være lettere for Monica å kontrollere og sette standarder for han enn det vil være å gjøre det samme med Richard. Anonymous poster hash: a938d...603 Men han sluttet jo helt, så veldig "svak" kan han ikke være. Og Monica er ikke den eneste, for alle vil jo at han skal slutte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå