Evie Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Hei damer! Kan dere hjelpe meg? Etter at blomsterbutikken bestemte seg for å ta en formue for blomsteroppsatser har jeg bestemt meg for å lage selv. Jeg skal ha smale vaser (plass til ca. 3-4 blomster) og tenker heller å ha en del. Vi gifter oss 6.juli – har noen noe tips om litt fyldige blomster som er i sesong i dette tidsrommet? Gjerne noe man kan kjøpe for en rimelig penge på mestergrønn eller annet. Ønsker som sagt fylde, men kan jo kanskje ha litt brudeslør innimellom også Håper dere kan hjelpe meg. Bor på Østlandet om det har noe å si.
Gjest navnelapp Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Snakk med damene på Mester Grønn, dei veit kva som kjem når. Sjekk med nokon i familien om dei har praktmarikåpe i hagen. Den er som brudeslør, men lyselysegrønn, og utruleg fin i bukettar og oppsatsar.
Gjest Kiara! Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Hortensia er en sikker vinner. Har du flaks er jo Peoner en sikker vinner, men de kan være slutt. Hvis ikke hadde jeg tatt meg en tur rundt i hagen for å finne blomster.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Peoner kanskje? Anonym poster: 42b6d53aea3080c9b20a231023ded98d
Gjest navnelapp Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Eg trur kanskje peonane er ferdige i juli.
Gjest Kiara! Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Peoner er ikke noe moro å satse på i juli, for enten finnes de ikke eller så er de kjempedyre. Men det finnes så mye annet flott at det spiller ingen rolle.
ludopluto Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Peonsesongen er mest sannsynlighvis ferdig i juli:( men roser,lisisanthus,hortensia,liljer,germini,brudeslør finner du nok! Gå innom nærmeste Mester Grønn butikk så hjelper de deg nok. Der er det jo 3for 2:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå