CathFoto Skrevet 30. mai 2013 #21 Skrevet 30. mai 2013 Oi, det visste jeg ikke. Da skal jeg sjekke ut det og! Har ikke fått orientert meg ordentlig ennå, har bare vært forlovet en liten uke.... Men drømmer meg heller bort i disse vakre kjoler du vet ikke hvor i Norge de har Lilly? Tittet på nettsidene, men der fant jeg bare butikker i Danmark.... Abelone på Frogner(like ved Gardermoen)har de vet jeg, men vet det er litt blandede erfaringer ang kundeservicen der. Her fant jeg en link med oversikt: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=48
Petalouda Skrevet 31. mai 2013 #23 Skrevet 31. mai 2013 Å, den var kjempefin!!! Noe sånt kunne jeg tenke meg også! Kan tenke meg at den blir enda finere med bredt bånd og! Går det an å spørre hva den kostet? Er så usikker på hvor mye jeg må regne med å bruke.... Min er kjøpt på Abelone på Frogner, betalte 1200 kroner på salg - opprinnelig pris er 3600
Gjest Ciegus Skrevet 31. mai 2013 #24 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Hurra! Hvilken var det? De kan ofte bestille til deg om de ikke har den inne. http://www.justinale...ng_dresses/8632 Har sendt de mail. Skal jo ikke gifte meg før høsten 2014 så vil egentlig ikke begynne kjolejakten ennå, men får vel kanskje ta en tur til salongen i sommer likevel. Edit: Manglet et ikke. Endret 31. mai 2013 av Ciegus
Petalouda Skrevet 31. mai 2013 #25 Skrevet 31. mai 2013 http://www.justinale...ng_dresses/8632 Har sendt de mail. Skal jo ikke gifte meg før høsten 2014 så vil egentlig begynne kjolejakten ennå, men får vel kanskje ta en tur til salongen i sommer likevel. griiiiisefin !!!
Gjest Adriane Skrevet 31. mai 2013 #26 Skrevet 31. mai 2013 http://www.justinale...ng_dresses/8632 Har sendt de mail. Skal jo ikke gifte meg før høsten 2014 så vil egentlig begynne kjolejakten ennå, men får vel kanskje ta en tur til salongen i sommer likevel. Så fin! Jeg mista bokstavelig talt haka, eller hva det nå heter, hehe Min første tanke var: som jeg skulle ønske jeg kledde korte kjoler! (Og jeg har allerede kjolen i boks, hehe) Den var bare rålekker!!
Gjest saya Skrevet 31. mai 2013 #27 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Seriøst, jeg skulle gitt deg en skikkelig klem nå!!! Jeg klikker på linken din, kikket litt på noen andre kjoler, og fant plutselig en annen kjole jeg har hatt SÅ lyst på. Men første gang jeg fant den kjolen var på etsy.com, og kjolen lå der bare noen dager, så var den borte. Ante ikke at den egentlig kom fra et kjent merke - og der var den! Med kjoleforhandler rett i nærheten og greier. Ikke sikkert de har den, men det er lov å håpe. Beklager avsporingen TS, ble bare så glad. Var ikke en lang kjole jeg fant da, om det hjelper. Så bra! Er da ingen avsporing, blir glad på dine vegne! må være å gøy å finne kjolen man vil ha!!! Og kjolen var nydelig! Endret 31. mai 2013 av saya
Gjest saya Skrevet 31. mai 2013 #28 Skrevet 31. mai 2013 Min er kjøpt på Abelone på Frogner, betalte 1200 kroner på salg - opprinnelig pris er 3600 Oi, det var jo bra pris også! Jeg falt skikkelig for den kjolen, mulig jeg må få ordnet en prøvetime der.... Den var akkurat min stil nydelig kjole
Petalouda Skrevet 31. mai 2013 #29 Skrevet 31. mai 2013 Oi, det var jo bra pris også! Jeg falt skikkelig for den kjolen, mulig jeg må få ordnet en prøvetime der.... Den var akkurat min stil nydelig kjole thanks jeg har plukket av det smale hvite båndet med sløyfe rundt livet, og skal ha et farget bredt silkebånd istedet som matsjer skjorten og slipset til kjæresten <3
Gjest saya Skrevet 31. mai 2013 #30 Skrevet 31. mai 2013 thanks jeg har plukket av det smale hvite båndet med sløyfe rundt livet, og skal ha et farget bredt silkebånd istedet som matsjer skjorten og slipset til kjæresten <3 Det høres kjempeflott ut! Syns det er så fint når man kan matche en detalj fra kjolen med noe på mannens antrekk! Blir nok veldig pent!
Petalouda Skrevet 31. mai 2013 #31 Skrevet 31. mai 2013 Det høres kjempeflott ut! Syns det er så fint når man kan matche en detalj fra kjolen med noe på mannens antrekk! Blir nok veldig pent! ja, vi er litt sånn vi da, uansett hvor vi skal så matsjer vi i farge. Ja, når vi skal pynte oss altså, ikke hvis vi skal på butikken. Til helgen skal vi i konfirmasjon, så i går var vi og handlet slips som matsjer min nye kjole perfekt - moooro
Gjest saya Skrevet 31. mai 2013 #32 Skrevet 31. mai 2013 ja, vi er litt sånn vi da, uansett hvor vi skal så matsjer vi i farge. Ja, når vi skal pynte oss altså, ikke hvis vi skal på butikken. Til helgen skal vi i konfirmasjon, så i går var vi og handlet slips som matsjer min nye kjole perfekt - moooro Så herlig, det høres gøy ut koselig å gjøre sånt!
Gjest Ciegus Skrevet 31. mai 2013 #33 Skrevet 31. mai 2013 Så bra! Er da ingen avsporing, blir glad på dine vegne! må være å gøy å finne kjolen man vil ha!!! Og kjolen var nydelig! Fikk svar fra salongen i dag, de hadde den dessverre ikke inne. De kan bestille den hvis jeg vil ha den, men jeg tør ikke bestille kjole uten å ha prøvd.
Gjest Eurodice Skrevet 31. mai 2013 #34 Skrevet 31. mai 2013 Ja, jeg får høre. Tenkte å ha knelengde, lårkort blir litt for kort for meg i allefall... Du må også ta i betraktning at en knelang kjole kan krype godt oppover lårene dine når du sitter.
Gjest saya Skrevet 31. mai 2013 #35 Skrevet 31. mai 2013 Du må også ta i betraktning at en knelang kjole kan krype godt oppover lårene dine når du sitter. Enda en ting jeg ikke har tenkt på. Takk for tips!
CathFoto Skrevet 31. mai 2013 #36 Skrevet 31. mai 2013 http://www.justinale...ng_dresses/8632 Har sendt de mail. Skal jo ikke gifte meg før høsten 2014 så vil egentlig ikke begynne kjolejakten ennå, men får vel kanskje ta en tur til salongen i sommer likevel. Edit: Manglet et ikke. Nydelig
Gjest navnelapp Skrevet 1. juni 2013 #37 Skrevet 1. juni 2013 Du må også ta i betraktning at en knelang kjole kan krype godt oppover lårene dine når du sitter. Det er berre viss den er smal. Har du vidde i skjørtet vil du ikkje oppleve det som eit problem, då vil derimot skjørtet virke lengre når du sit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå