Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Vi skal gifte oss i sydligere strøk er planen... Så jeg syns det høres så deilig ut med en kort kjole. Kan man ha det i en kirke? Eller bryter det med noen regler? Og-er det noen som har tips til fine korte kjoler? Jeg drukner litt i alle nettsidene, men jeg syns ikke det er så lett å finne noen korte som er helt riktige! Det er veldig gøy med kjoler da :)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Mener å huske at bare knær er like fyfy som bare skuldre. Anonym poster: de4d31969c85e2bb1a1b39f53d84a796
Petalouda Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg syns korte kjoler er kjempestilig, dette er min, fra Eternity Bride 1
Petalouda Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Jeg syns korte kjoler er kjempestilig, dette er min, fra Eternity Bride Men jeg har fjernet det smale hvite båndet med sløyfen på og skal ha på et bredt silkebånd med sløyfe på siden istedet
Gjest navnelapp Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Eg hadde også kort kjole, ikkje i kyrkje, då. Sjekk med dei som administrerer kyrkja du skal gifte deg i om dei har spesifikke krav, kanskje? Det er jo stor skilnad på rett over knea og lårkort.
Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Mener å huske at bare knær er like fyfy som bare skuldre. Anonym poster: de4d31969c85e2bb1a1b39f53d84a796 Jeg tror også jeg har hørt noe sånt... Men det er da endel som har bare skuldre i kirken? Mener bruden har hatt det i flere kirkebryllup jeg har vært i, uten å være tildekket med sjal e.l...
Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Jeg syns korte kjoler er kjempestilig, dette er min, fra Eternity Bride Å, den var kjempefin!!! Noe sånt kunne jeg tenke meg også! Kan tenke meg at den blir enda finere med bredt bånd og! Går det an å spørre hva den kostet? Er så usikker på hvor mye jeg må regne med å bruke....
Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Eg hadde også kort kjole, ikkje i kyrkje, då. Sjekk med dei som administrerer kyrkja du skal gifte deg i om dei har spesifikke krav, kanskje? Det er jo stor skilnad på rett over knea og lårkort. Ja, jeg får høre. Tenkte å ha knelengde, lårkort blir litt for kort for meg i allefall...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 Hvis det er sydligere strøk, er det kanskje ikke en protestantisk kirke heller? Det er jo forskjell mellom tradisjonene. Sjekk med kirken dere skal gifte dere i - det er nok det enkleste Anonym poster: 23d87f8cdb2231a4d7eab3ecd7f17db6
Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 Hvis det er sydligere strøk, er det kanskje ikke en protestantisk kirke heller? Det er jo forskjell mellom tradisjonene. Sjekk med kirken dere skal gifte dere i - det er nok det enkleste Anonym poster: 23d87f8cdb2231a4d7eab3ecd7f17db6 Vi hadde tenkt en sjømannskirke med norsk prest, så da er der vel de samme tradisjonene som her tror jeg? Skal sjekke med kirken
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #11 Skrevet 30. mai 2013 Vi hadde tenkt en sjømannskirke med norsk prest, så da er der vel de samme tradisjonene som her tror jeg? Skal sjekke med kirken Ja, det vil jeg nok tro at det er Anonym poster: 23d87f8cdb2231a4d7eab3ecd7f17db6
Trollmortil3 Skrevet 30. mai 2013 #12 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har kjøpt kjole som er rett nedom kneea.. og skal gifte meg i kirka. Viste ikke det var noen regler om korte kjoler i kirka. Har ikke jeg sjekka opp.
Gjest Ahs Skrevet 30. mai 2013 #13 Skrevet 30. mai 2013 Jeg synes det er fint med en lett maxi-kjole i bryllup i varmere strøk:-)
CathFoto Skrevet 30. mai 2013 #14 Skrevet 30. mai 2013 Dette var lenge min favoritt: http://www.justinalexanderbridal.com/wedding_dresses/8555 Ellers har Lily noen flotte og billige.
Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #15 Skrevet 30. mai 2013 Dette var lenge min favoritt: http://www.justinalexanderbridal.com/wedding_dresses/8555 Ellers har Lily noen flotte og billige. Den var vakker.... har kikket litt på kjoler fra Lilly, de ser fine ut. Vet ikke om jeg tør bare bestille på nett, men vi skal til Danmark i sommer, lurer på å få booket meg en time i en salong mens vi er der...
CathFoto Skrevet 30. mai 2013 #16 Skrevet 30. mai 2013 Den var vakker.... har kikket litt på kjoler fra Lilly, de ser fine ut. Vet ikke om jeg tør bare bestille på nett, men vi skal til Danmark i sommer, lurer på å få booket meg en time i en salong mens vi er der... Det er flere i Norge som selger Lily også. Ja, den fra Justin Alexander er nydelig, og koster 13.000,-
Gjest BettyBoop Skrevet 30. mai 2013 #17 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Mener å huske at bare knær er like fyfy som bare skuldre. Anonym poster: de4d31969c85e2bb1a1b39f53d84a796 kan ha kjole til nedfor knærne da... men brudekjoler har jo som regel bare skuldre da... Jeg var i et katolsk bryllup en gang alle damene inkl bruden viste bare skuldre i kirka Endret 30. mai 2013 av BettyBoop
Gjest saya Skrevet 30. mai 2013 #18 Skrevet 30. mai 2013 Det er flere i Norge som selger Lily også. Ja, den fra Justin Alexander er nydelig, og koster 13.000,- Oi, det visste jeg ikke. Da skal jeg sjekke ut det og! Har ikke fått orientert meg ordentlig ennå, har bare vært forlovet en liten uke.... Men drømmer meg heller bort i disse vakre kjoler du vet ikke hvor i Norge de har Lilly? Tittet på nettsidene, men der fant jeg bare butikker i Danmark....
Gjest Ciegus Skrevet 30. mai 2013 #19 Skrevet 30. mai 2013 Dette var lenge min favoritt: http://www.justinale...ng_dresses/8555 Ellers har Lily noen flotte og billige. Seriøst, jeg skulle gitt deg en skikkelig klem nå!!! Jeg klikker på linken din, kikket litt på noen andre kjoler, og fant plutselig en annen kjole jeg har hatt SÅ lyst på. Men første gang jeg fant den kjolen var på etsy.com, og kjolen lå der bare noen dager, så var den borte. Ante ikke at den egentlig kom fra et kjent merke - og der var den! Med kjoleforhandler rett i nærheten og greier. Ikke sikkert de har den, men det er lov å håpe. Beklager avsporingen TS, ble bare så glad. Var ikke en lang kjole jeg fant da, om det hjelper.
CathFoto Skrevet 30. mai 2013 #20 Skrevet 30. mai 2013 Seriøst, jeg skulle gitt deg en skikkelig klem nå!!! Jeg klikker på linken din, kikket litt på noen andre kjoler, og fant plutselig en annen kjole jeg har hatt SÅ lyst på. Men første gang jeg fant den kjolen var på etsy.com, og kjolen lå der bare noen dager, så var den borte. Ante ikke at den egentlig kom fra et kjent merke - og der var den! Med kjoleforhandler rett i nærheten og greier. Ikke sikkert de har den, men det er lov å håpe. Beklager avsporingen TS, ble bare så glad. Var ikke en lang kjole jeg fant da, om det hjelper. Hurra! Hvilken var det? De kan ofte bestille til deg om de ikke har den inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå