AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Traff en fyr på byen for ca. 2 uker siden, vi snakket mye sammen og han la meg til på facebook, vi sendte noen meldinger til hverandre der og ble enige om å møtes. Første dagen vi møttes gikk vi tur sammen, snakket om mye forskjellig egentlig, vi har også vært hjemme hos både meg og han og snakket, sett tv osv. Når vi ser tv f.eks sitter vi tett sammen og han kysser meg, stryker meg på armen osv. men jeg føler ingenting når vi f.eks kysser, ingen kribling i magen eller noe (har bare vært forelsket ett par ganger tidligere) Synes han er veldig søt/snill og sånnt og det er veldig koselig når vi er sammen, men er veldig usikker da jeg ikke føler noe spessielt egentlig, vet ikke om dette er en jeg kan forelske meg i. Burde jeg gi ham en sjanse eller burde jeg ha følt noe til nå dersom jeg liker ham som mer enn evt. en venn (har jo bare gått 2 uker) Har på en måte litt lyst at det skal fungere også. Tror han er mer interessert i noe seriøst enn jeg er (vertfall foreløpig) , dersom jeg leser signalene riktig. Anonym poster: 6ee91f2b36fcc8e7c961cc8e2a231766
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Noen som eventuelt har opplevd det samme og fått følelser etterhvert? Anonym poster: 6ee91f2b36fcc8e7c961cc8e2a231766
Gjesten Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har prøvd det samme, men følelsene kom ikke. Min erfaring er stort sett at hvis du ikke føler noe til å begynne med, så vil du sannsynligvis få følelser heller. Men klart det varierer. 1
LillaFrosk Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Har også prøvd det samme - å få følelser for noen jeg ikke følte noe for. Det fungerte ikke for meg heller.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har en gladhistorie Min forrige kjæreste følte jeg ikke noe om når jeg først møtte han. Men han fikk meg til å le så vi hang litt sammen. Såå første gang vi kysset var han en kjempegod kysser. Fikk ikke forelskede sommerfugler, men måtte bare kysse han igjen og igjen siden han var så flink haha. Følelsene kom noen måneder etter jeg traff han, og vi var sammen i ett år. Tiltrekkelsen og følelsene for han kom med tiden - ikke første gang jeg traff han nei. Anonym poster: baa3d8601944b8ce97428fb9898d19c6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Jeg følte meg ikke spesielt tiltrukket første gang jeg traff ham (etter å ha skrevet med hverandre noen uker på nettet), men vi hadde en god tone.. og på andre date kjente jeg ganske raskt at jeg var tiltrukket og begynte å bli betatt. Nå har vi datet/vært sammen i 8-9 måneder og har det fortsatt supert Jeg datet en annen før ham - etter første date var jeg fortsatt gira på å treffe ham flere ganger; etter andre date var jeg mye mer usikker, men tenkte fortsatt jeg kunne gi ham en sjanse fordi han jo var en bra fyr osv. Men nei, jeg fikk ikke noe følelser og følte meg ikke tiltrukket fysisk heller. Jeg tror absolutt følelser kan utvikle seg over tid, spesielt når det er folk man uansett omgåes i naturlige settinger, men min lille erfaring med dating er vel at man i det minste bør være ganske sikker på at man har lyst til å treffe vedkommende flere ganger, ikke at det er nødvendig å presse seg gjennom x antall møter før kanskje noe skjer... Anonym poster: aadb77c2b98b4fd523156b0d27cf2090
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Man opplever jo rimelig raskt hvordan kjemi to mennesker har da. På en date. I løpet av samtaler, øyekontakt og kanskje fysiske tilnærmelser, får man et godt inntrykk om hvor gjengivende og nøktern kjemi det er. Noen ganger føles det som det er det mest naturligste å prate med vedkommende, mens andre ganger kan det være en veldig klein stemning og begge er relativt sterkt preget av den. Dette gjør noe med hvordan daten blir og forutsetter hvordan en eventuell fremgangsmåte burde være. Burde dette være en date jeg skulle gå på flere ganger, eller er det kanskje ikke helt min type? Noen ganger bruker man jo tid for å virkelig få de sommerfuglene i magen sin. Men er det dem man leter etter på en date? Det er litt naivt tror jeg. Man leter jo etter potensiale hos noen til kunne skape disse forelskelsene med. Og det grunnleggende rundt dette er jo avgjørende for hvordan kjemi, syn på livet, fellesinteresser og naturligvis generelt hvordan en selv føler seg i vedkommendes selskap. Så for å svare TS sitt spørsmål; Hvis du har på en måte lyst til at det skal fungere, må du være mer tålmodig som så og kanskje det gi litt mer tid enn bare 2 uker. Anonym poster: c3295a2d4d99a24ff53d17340f418916
Gjest JakeGreen Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har tidligere tenkt at enten er det kjemi eller så er det ikke kjemi, men en ting jeg har lært av Kvinneguiden er at slike ting faktisk kan utvikle seg. Har også selv erfart at jenter virkelig kan vokse på meg over tid. Dessuten, om du liker å være sammen med han, så trenger det jo ikke om å være noe mer enn det. Casual dating som de sier over dammen. Man trenger ikke enten om å være i sølibat eller fanget av Den Store Kjærligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Jeg forelsket meg helt hodestups håpløst i en jeg jobbet sammen med. Nå var det nokså spesielle forhold siden vi bodde og jobbet sammen lange perioder av gangen. Men det tok meg en måned hvor vi hadde omgått hverandre og jobbet lange arbeidsdager delvis sammen før jeg innså at jeg var forelsket.. Så til spørsmålet ditt. Ja det er mulig! Anonym poster: 9a487ce7f336bde24140c569e3d1358a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå