Sally-Go-Round Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Hei, Som tittelen antyder, så lurer jeg rett og slett på, finnes det en selvbruningskrem som både er god, men som ikke lukter så himla sterkt? Som har en god duft? Den jeg har nå, fra Clarins, gjør jobben, men lukter ...Noen tips?
Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 St. Tropez er den jeg har prøvd som lukter minst. 1
Gjest Nanne70 Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Denne: http://www.urbanretreat.co.uk/beautique/product/Tan_Organic/Tan_Organic_100ml.aspx?siteID=JIutdrNS0Yk-QpMBccUuv5ck12oit8bejw
Sally-Go-Round Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2013 Denne: http://www.urbanretr...uv5ck12oit8bejw Takk for tips! Den skal jeg jammen prøve. Virka som flere er fornøyd med den
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 St. Tropez er den jeg har prøvd som lukter minst. Synes St. Tropez er den som lukter mest jeg! Dessverre kjøpte jeg meg en stor salongsize, kun brukt den to ganger, men vurderer allerede nå å kaste/gi bort pga den sterke ekle lukta. :/ Anonym poster: 8ade2af722beedcebb86ff4ea7746e50 1
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Bruker Dowe sin summerglow. Når jeg har smurt meg 3-4 ganger blir jeg gyllen. Så skal du på fest lørdag så begynn å smør det på torsdag.. Denne lukter ikke og gir en veldig fin farge UTEN skjolder.
Thesec Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Jeg bruker også dowe sin summerglow. Veldig fornøyd med den. Lett og påføre, tørker fort, blir veldig fort brun og lukter ikke. I tilleg veldig billig :-)
Serpica Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 DC Collection. Lukter ikke og du får en naturlig farge. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-876044.aspx Har du prøvd denne går du aldri tilbake til kremer som stinker og gir deg en oransje glød.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Dove summerglow stinker jo selvbruning etter et par timer! Lukter friskt ved pårøring, ja, men etterhvert blir den en versting i min nese. Samt med oransje skjær... Tan Organic som linket til over er bra. Samme med Xen Tan. Og begge disse har grønne pigmenter, så du slipper å se ut som du har gulsott. Men alle selvbrunere vil lukte noe i den kjemiske prosessen som gjør oss brunere. Anonym poster: 1dbf4bf4059d34fec11016b490a1b39c 1
Guadaloupe Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 St. Tropez bronzing mousse luker veldig godt syntes jeg. Det er dessuten (omtrent) umulig å finne en som ikke lukter i det hele tatt fordi hovedingrediensen i selvbrunere er det som lukter så typisk selvbruner, men noen merker er veldig flinke med å kamuflere lukten. Uansett burde du dusje etter så så mange timer (står som regel på produktet) for det vil uansett bli mer eller mindre selvbruningslukt! Det er lurt å smøre seg om kvelden, vente litt så produktet får trekke inn så gå til sengs. Så dusjer du deg neste dag og vasker deg så burde det ikke være noe problem.
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 Dove summerglow stinker jo selvbruning etter et par timer! Lukter friskt ved pårøring, ja, men etterhvert blir den en versting i min nese. Samt med oransje skjær... Tan Organic som linket til over er bra. Samme med Xen Tan. Og begge disse har grønne pigmenter, så du slipper å se ut som du har gulsott. Men alle selvbrunere vil lukte noe i den kjemiske prosessen som gjør oss brunere. Anonym poster: 1dbf4bf4059d34fec11016b490a1b39c Syns den lukter minimalt ettersom det er så lite selvbruning i den. Den blir nok kanskje orange hvis man er skikkelig vinterblek men hvis man har bittelitt farge er den ikke mye orange.
babord Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 XenTan lukter sjokolade ved påføring, men selvsagt litt selvbruner etterhvert. Den er fin mot rødskjær i huden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå