Chiquita Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Noen som kan hjeple meg med navnet på den internettbutikken mange (?) her inne har handlet brudeutstyr fra. Mener å huske at den ligger i England, eller noe... JEg tror de selger "alt mulig" der Noen som vet hva jeg tenker på? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 www.ebay.com ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2004 Nei, ikke ebay.... (Det er jo en slags auksjon, det) Men det var en annen side - som selger albummer, og diverse... (Tror også de har klær, men er ikke sikker) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Hmmm.... Nei, jeg har ikke peiling. Det eneste jeg kan huske noe om i farta er www.HansonEllis.com... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2004 Nei, det var ikke den heller (selv om den også var ganske bra - lagret under mine favoritter) Hmmm - jeg får vel bare prøve å søke videre *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 9. april 2004 #6 Del Skrevet 9. april 2004 Er det den Confetti butikken du tenker på da? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. april 2004 #7 Del Skrevet 9. april 2004 Her Chiquita :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 9. april 2004 Nei... Det var ikke en sånn type butikk. Den solgte brudeklær, slør, sko, osv - i tillegg til albummer, gjestebøker, osv... Jeg HAR sett den siden - men hvor??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå