Gå til innhold

Iphone 5, låseknapp-programvarefeil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

ringte Apple sin kundesupport her i sted og der var det ikke mye hjelp å få. Låseknappen på min Iphone 5 virker ikke og de mente at det enten var en fysisk feil eller at det var en programvarefeil. Er det fysiskfeil kan jeg sende den inn, og den vil bli fikset.

Er det en programvarefeil kunne de enten hjelp meg over telefon for 299 eller de kunne sende meg linken til det samme på epost. Jeg valgte å prøve selv, de skulle sende meg link og alt skulle være greit å finne ut av. Joda, de sender meg link til http://support.apple.com/kb/ht2046?viewlocale=no_NO TAKK for hjelpen liksom!!! Kunne funnet hovedsiden selv også! Finner ikke ut av noe, og dette skulle være lett å gjøre selv.. Hjelp, begynner å bli desperat etter å kunne bruke tastelås og er livredd for at telefonen skal slå seg av og at jeg ikke får den på igjen ..

Noen som har vært bort i det samme, og vet hvordan man fikser dette? Eller som kan med Iphone og kan hjelpe meg med å sjekke om det kan være programvarefeil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville plugget den til iTunes, tatt backup og sjekket for oppdateringer. Så ville jeg gjort en reset og gjenopprettet den fra backupen og sett om den virket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...