Gjest Mann Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg var utro mot min samboer gjennom 15 år. Ikke bare det, men jeg gjorde vel muligens et dumt valg ved å velge henne jeg valgte å være utro med... For hun er en nær venninne av min eks-samboer. Dette har ført til mange ubehageligheter. Min eks og min nye dame er selvsagt ikke venner mer, og nå føler jeg meg mellom barken og veden. For min nye vil ikke at jeg skal ha særlig mye kontakt med min eks, men jeg må jo ha en viss form for kontakt, siden vi har barn.. Min nye dame blir sur om jeg har snakket med eksen. Ikke får jeg truffet barna mye heller. Eksen er positiv til samvær, det er ikke det det står i. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Jeg har vel muligens gjort en gedigen tabbe. Både ved å være utro og å starte et forhold med den nye. Ikke har jeg særlig å rutte med økonomisk heller, så jeg bor hos min nye dame. Jeg er jo forelsket,har det bra og savner ikke eksen, tror jeg. Men jeg tror heller ikke hun vil ha meg tilbake om det skulle være aktuelt. Jeg mener jeg ikke har følelser for eksen, men vi har delt mye gjennom mange år. Men alt er nok ødelagt. Jeg håper bare ikke jeg har gjort en gedigen bommert, jeg ser jo at ting ikke ble så enkelt. Mye vanskelig med brudd. Men jeg har vel ikke noe valg. Jeg må fortsette med den nye. Men vet ikke om det er bra for meg. Har jeg ødelagt livet mitt eller ? Jeg tror jeg flyktet fra ting.. Uff, dette blir et rotete innlegg.. Sier bare, ikke vær utro folkens, det er dumt. En ting er dårlig samvittighet overfor eksen.. Jeg ville ikke innrømme at jeg hadde det, men tror jeg har det. Og ungene mine har nok fått et dårlig inntrykk av meg, for jeg har rotet det til, tror jeg.. Er vel ikke noe forbilde akkurat. Eksen min ville ha meg tilbake i starten, men nå virker det som hun har det bra. Hun gjør nye ting, trener mer, mer ute blant folk. Det virker som hun har det flott. Mens jeg begynner å lure på meg selv. Fy f... Jeg har skjemt meg ut..
Karenina Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Slik er konsekvensen, og den må du bare takle. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Om det vil gå galt ? Det har vel allerede gått galt, men du overlever nok. Anonym poster: 14d30764b306a4b3fc969a64e3db9e74 5
Platitude Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Hva slags respons ønsker du på innlegget, TS? Sympati, råd? De fleste kan, før de faktisk har gjort det selv, tenke seg frem til at det er både dumt og umoralsk å være utro, og at utroskapen naturligvis blir spesielt stygg og uheldig dersom den foregår med den bedrattes nære venn. 1
Gjest Armule Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Du var en drittsekk, og begynner nå å skjønne konsekvensen av det. Nå har du kanskje lært? At du ikke har så mye samvær som du skulle ønske på grunn av kjæresten din, synes jeg er..idiotisk? Lær deg prioriteringer. Ungene skal gå foran kjæresten. 7
slalotte Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 For meg så høres du ut som en veldig egoistisk mann.. du har driti deg ut, det er kjedelig at ting har blitt som det har blitt men det er sånn som skjer når man driter seg ut.. Grunnen til at du virker egoistisk er at du vil tilbake til eksen din fordi da kan du "gå tilbake i tid" også vil du gjøre det selv om du sier selv at du ikke tror du savner henne eller har følelser.. og hun har det bra uten deg og har gått videre.. du kan ikke gå tilbake gjort er gjort.. hun har det mye bedre uten en mann som ikke elsker henne.. Og når det kommer til barna.. hvem elsker du mest? Den nye dama eller barna dine, finn da ut hvem du skal sette først.. 1
lykkestor Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Syns absolutt ikke synd på deg og jeg håper rett og slett det går galt for deg! 1
Gjest oreokaka Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Sånn går det når man har oppført seg som en drittsekk. 1
Gjest Fleecejakke Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Det eneste positive med hele oppførselen din er at du nå selv ser at du er en møkkamann og at du merker konsekvensene av det. Endret 30. mai 2013 av Fleecejakke 1
Britt Banditt Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 Ærlig talt. Du lar den nye dama di nekte deg å ha samvær med barna? Her må du bare sette hardt mot hardt og slutte å være tøffel. Barna dine er vel viktigere enn denne nye dama? 3
Gjest Mann Skrevet 30. mai 2013 #11 Skrevet 30. mai 2013 Men det går an å gjøre feil i livet. Har levd sammen med samme dame i 15 år, og etter hvert ble det mindre tid til oss. Ungene er veldig aktive og det er tur og kjør hele tida. Jeg måtte også jobbe ekstra for å få alt til å gå opp. Eksen min hadde mer enn nok med barna. Jeg tror vi var glade i hverandre, men vi hadde ikke tid til hverandre. Så fikk hun seg en god venninne. De fikk kjempegod kontakt, selv om denne venninna, min dame nå, er en helt annen type enn min eks. Faktisk syns jeg først hun var merkelig og masete, absolutt annerledes enn min eks. Min eks er en type dame som aldri ville vært utro, hun er sporty og en kjempegod mor. hun kunne gitt meg litt mer sex da...Men noe med venninna hennes bergtok meg, og da jeg skulle gjøre noe småarbeid hos henne, skjedde det. Jeg må innrømme at jeg tror hun var betatt av meg, det så jeg på øynene hennes da vi snakket.. Hun lever et annerledes liv, har en voksen sønn, og så er hun mer fri. Jeg kunne tenkt meg å ha barna hos oss, men det får jeg ikke. Barna vil visst heller ikke. Men egentlig får dagene fort, og vi lever ut friheten og forelskelsen, men jeg vet ikke om det vil vare. Vet ikke om jeg kan være med henne resten av livet.. Skremmer meg litt, jeg har jo vært tryggheten selv, har foreldre som har holdt sammen, få venner har skilt seg, og jeg har aldri vært utro selv. Begynner å lure på hva som skjer meg nå? Jeg tror jeg tuller det bort. Hvordan sakleg løse dette da?
Britt Banditt Skrevet 30. mai 2013 #12 Skrevet 30. mai 2013 Jeg tror du kommer til å angre fælt og savne ekskona di når forelskelsen legger seg (og det vil den snart). 2
Tidus Skrevet 30. mai 2013 #13 Skrevet 30. mai 2013 1. Skaff deg en skikkelig jobb og en egen plass og bo hvis den nye dama nekter deg samvær med dine egne barn! - At de får være med pappaen sin, som faktisk lever og bor i Norge, bør være prioritet 1. 2. All smerten du kjenner på, fortjener du til evig tid. Utroskap kan aldri skyldes andre enn den som VELGER å være det. 7
slalotte Skrevet 30. mai 2013 #14 Skrevet 30. mai 2013 Skjønner at folk gjør feil.. alle gjør feil.. men greia er at du får ikke ordnet dette rotet.. det beste du gjør for DINE BARN er å gjøre det slutt med dette slemme kvinnemennesket ditt.. og bruker resten av ditt liv på å gjøre dette godt igjen for eksen din og barna dine.. Jeg vet ikke hvor gammle dine barn er men det kommer nok en dag hvor de får vite hva som egentlig skjedde.. er det ikke da bedre å begynne allerede nå å gjøre det godt igjen?? 1
Gjest mann Skrevet 30. mai 2013 #15 Skrevet 30. mai 2013 Skjønner at folk gjør feil.. alle gjør feil.. men greia er at du får ikke ordnet dette rotet.. det beste du gjør for DINE BARN er å gjøre det slutt med dette slemme kvinnemennesket ditt.. og bruker resten av ditt liv på å gjøre dette godt igjen for eksen din og barna dine.. Jeg vet ikke hvor gammle dine barn er men det kommer nok en dag hvor de får vite hva som egentlig skjedde.. er det ikke da bedre å begynne allerede nå å gjøre det godt igjen?? Uff, jeg vet jeg har gjort noe dumt. Jeg er betatt av den dama mi ennå, men jeg vet jo at jeg har såret eksen min noe innmari. Hun er jo sveket av ikke bare meg, men av venninna, sveket av to. Jeg har vært en drittsekk, men samtidig følte jeg at jeg måtte prøve henne, for vi var betatt av hverandre.. Jeg har aldri gjort sånt før, alltid vært trofast, og jeg vet eksen min stolte helt på meg.. Ja, bare døm meg, jeg er en drittsekk, men det var blitt mindre sex og så var det barn, barn og barn hele tida, aldri oss. Og barna våre vet alt, de vet jeg har vært utro og med henne. Jeg har fått høre det av barna hva de mener om meg, og jeg vet at barna har sagt til min eks at hun må aldri ta tilbake meg igjen. For et rot jeg har laga, jeg vet det. Jeg gjorde alt feil, men hva i h... Gjør jeg nå ?
Britt Banditt Skrevet 30. mai 2013 #16 Skrevet 30. mai 2013 Nå setter du ned foten og sier at enten så får du se barna dine, ellers går du fra nydama. Og vet du hva, det er normalt å bli betatt, men man MÅ ikke gjøre noe med det for det. 5
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2013 #17 Skrevet 30. mai 2013 Jeg var utro mot min samboer gjennom 15 år. Ikke bare det, men jeg gjorde vel muligens et dumt valg ved å velge henne jeg valgte å være utro med... For hun er en nær venninne av min eks-samboer. Dette har ført til mange ubehageligheter. Min eks og min nye dame er selvsagt ikke venner mer, og nå føler jeg meg mellom barken og veden. For min nye vil ikke at jeg skal ha særlig mye kontakt med min eks, men jeg må jo ha en viss form for kontakt, siden vi har barn.. Min nye dame blir sur om jeg har snakket med eksen. Ikke får jeg truffet barna mye heller. Eksen er positiv til samvær, det er ikke det det står i. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Jeg har vel muligens gjort en gedigen tabbe. Både ved å være utro og å starte et forhold med den nye. Ikke har jeg særlig å rutte med økonomisk heller, så jeg bor hos min nye dame. Jeg er jo forelsket,har det bra og savner ikke eksen, tror jeg. Men jeg tror heller ikke hun vil ha meg tilbake om det skulle være aktuelt. Jeg mener jeg ikke har følelser for eksen, men vi har delt mye gjennom mange år. Men alt er nok ødelagt. Jeg håper bare ikke jeg har gjort en gedigen bommert, jeg ser jo at ting ikke ble så enkelt. Mye vanskelig med brudd. Men jeg har vel ikke noe valg. Jeg må fortsette med den nye. Men vet ikke om det er bra for meg. Har jeg ødelagt livet mitt eller ? Jeg tror jeg flyktet fra ting.. Uff, dette blir et rotete innlegg.. Sier bare, ikke vær utro folkens, det er dumt. En ting er dårlig samvittighet overfor eksen.. Jeg ville ikke innrømme at jeg hadde det, men tror jeg har det. Og ungene mine har nok fått et dårlig inntrykk av meg, for jeg har rotet det til, tror jeg.. Er vel ikke noe forbilde akkurat. Eksen min ville ha meg tilbake i starten, men nå virker det som hun har det bra. Hun gjør nye ting, trener mer, mer ute blant folk. Det virker som hun har det flott. Mens jeg begynner å lure på meg selv. Fy f... Jeg har skjemt meg ut.. Karma. Du har fått akkurat det du fortjener. Og godt er det! Over tid vil sårene til exn gro, hun finner en ny mann og driter i deg. Men tipper den nye dama di alltid vil holde helvete med deg når du må ha kontakt med exn, så lenge barna er under 18 år. Deretter kommer morroa når barna gifter seg, får egne barn osv. Brenn godt og lenge du.
Gjest gubbe Skrevet 30. mai 2013 #18 Skrevet 30. mai 2013 Dæven du har kløna det til. Trykk reset knappen og start på nytt. Finn eget bosted og stable livet ditt på beina og etabler en stabil hverdag. Ta opp kontakten med barna og gi dem stabilitet. Legg deg paddeflat for eksen uten forbehold, det fortjener hun. Ikke for at hun skal ta deg tilbake. Men for at dere skal kunne samarbeide best mulig pga av barna. Ta ansvar!! Du har føkka opp, du må lappe sammen restene, og det kan du ikke slik det er nå. Hilsen gubbe på 40 med 3 unger. Du har vært en idiot. Det bør du slutte med.
slalotte Skrevet 30. mai 2013 #19 Skrevet 30. mai 2013 Uff, jeg vet jeg har gjort noe dumt. Jeg er betatt av den dama mi ennå, men jeg vet jo at jeg har såret eksen min noe innmari. Hun er jo sveket av ikke bare meg, men av venninna, sveket av to. Jeg har vært en drittsekk, men samtidig følte jeg at jeg måtte prøve henne, for vi var betatt av hverandre.. Jeg har aldri gjort sånt før, alltid vært trofast, og jeg vet eksen min stolte helt på meg.. Ja, bare døm meg, jeg er en drittsekk, men det var blitt mindre sex og så var det barn, barn og barn hele tida, aldri oss. Og barna våre vet alt, de vet jeg har vært utro og med henne. Jeg har fått høre det av barna hva de mener om meg, og jeg vet at barna har sagt til min eks at hun må aldri ta tilbake meg igjen. For et rot jeg har laga, jeg vet det. Jeg gjorde alt feil, men hva i h... Gjør jeg nå ? Du har barn som ikke vil komme på besøk dit, du har dama som ikke vil ha ungene der, dame som ikke vil at du skal ha noe kontakt med eksen din.. Du sier til dama de at hun må samarbeide med deg, hun må la deg ha ungene, treffe ungene, samarbeide og snakke med eksen. Hvis hun ikke går med på det så må du bryte det.. ellers så vet du hvilket valg du har gjort. Når det kommer til eksen din så er jeg usikker.. Men kanskje du kan prøve å få satt deg ned med ungene dine og eksen din og åpnet deg heeeelt opp.. ikke noe om å komme tilbake.. og absolutt ikke skyld på noen andre enn deg selv for ditt utroskap, for det du har skrevet er at du gir deg selv, eksen og t.o.m barna skylda for at du var en svak drittsekk.. Det er MANGE som har sittet i den situasjonen som du satt i som valgte å prate med kjæresten om det og valgte å jobbe med saken i stedefor å ta den enkle veien.. Det er mitt råd, ta det om du vil.. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2013 #20 Skrevet 30. mai 2013 Jeg var utro mot min samboer gjennom 15 år. Ikke bare det, men jeg gjorde vel muligens et dumt valg ved å velge henne jeg valgte å være utro med... For hun er en nær venninne av min eks-samboer. Dette har ført til mange ubehageligheter. Min eks og min nye dame er selvsagt ikke venner mer, og nå føler jeg meg mellom barken og veden. For min nye vil ikke at jeg skal ha særlig mye kontakt med min eks, men jeg må jo ha en viss form for kontakt, siden vi har barn.. Min nye dame blir sur om jeg har snakket med eksen. Ikke får jeg truffet barna mye heller. Eksen er positiv til samvær, det er ikke det det står i. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Jeg har vel muligens gjort en gedigen tabbe. Både ved å være utro og å starte et forhold med den nye. Ikke har jeg særlig å rutte med økonomisk heller, så jeg bor hos min nye dame. Jeg er jo forelsket,har det bra og savner ikke eksen, tror jeg. Men jeg tror heller ikke hun vil ha meg tilbake om det skulle være aktuelt. Jeg mener jeg ikke har følelser for eksen, men vi har delt mye gjennom mange år. Men alt er nok ødelagt. Jeg håper bare ikke jeg har gjort en gedigen bommert, jeg ser jo at ting ikke ble så enkelt. Mye vanskelig med brudd. Men jeg har vel ikke noe valg. Jeg må fortsette med den nye. Men vet ikke om det er bra for meg. Har jeg ødelagt livet mitt eller ? Jeg tror jeg flyktet fra ting.. Uff, dette blir et rotete innlegg.. Sier bare, ikke vær utro folkens, det er dumt. En ting er dårlig samvittighet overfor eksen.. Jeg ville ikke innrømme at jeg hadde det, men tror jeg har det. Og ungene mine har nok fått et dårlig inntrykk av meg, for jeg har rotet det til, tror jeg.. Er vel ikke noe forbilde akkurat. Eksen min ville ha meg tilbake i starten, men nå virker det som hun har det bra. Hun gjør nye ting, trener mer, mer ute blant folk. Det virker som hun har det flott. Mens jeg begynner å lure på meg selv. Fy f... Jeg har skjemt meg ut.. http://forum.kvinneg...howtopic=729912 Exn din sin tråd? Hvis ikke så er dere i alle fall i samme båt, i hver sin ende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå