Barbie Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har nemlig mistanke om at pusen min har havnet i uløkka! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg tror det er 63 dager. (Men det er mulig at jeg husker feil) :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg mener at katter går ca 3 mnd før det skjer noe! Moro med kattunger da! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 8. april 2004 Vet du hvor tidlig de kan bli på tjukken også? Sussie'n min er bare 6 mnd... :-? Hun er jo bare ungen selv, men vi har sett en voksende kul på magen de siste 2 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 #5 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg mener at katter går ca 3 mnd før det skjer noe! Ok, jeg skal ikke påstå noe annet (dårlig hukommelse) Så da er det sikkert 3 mnd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 #6 Del Skrevet 8. april 2004 Søkte på nett (fordi jeg syntes 3 mnd var mye :oops: ) og jeg kom over dette: Din katt Fakta: - Levetid: 15-20 år (seniorkatt fra 7 år). - Kjønnsmodening: han 8-12 måneder, hun 6-9 måneder. - Drektighetstid: 65 dager. - Kullstørrelse: 2-5 unger. - Avvenningsalder: minimum 10 uker. http://www.dyreklinikk.no/artikkel/ut.php Håper det gir deg svar, Barbie *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. april 2004 Takk, da ble jeg litt klokere. Hun er altså ikke for lita til å bli drektig! Joda, det er kos med kattunger, men vi har jo to katter. Hvis hun er drektig beholder vi en, men resten må vi gi fra oss. Det er altfor mange katter i feltet her allerede. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #8 Del Skrevet 8. april 2004 En katt går drektig i 65 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary- Skrevet 9. april 2004 #9 Del Skrevet 9. april 2004 Husk å la kattungene være hos mammaen sin og sammen med resten av kullet til de er 10 - 12 uker, da....Altfor mange leverer dem for tidlig. Å la dem være sammen med mor og søsken til de er 10 - 12 uker er det beste for sosialisering. I NRR (rasekattforeningen), så er det ikke lov å levere kattunger før de er 12 uker. ...Men etter tre måender begynner de fleste kattemammaer å bli lei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2004 #10 Del Skrevet 9. april 2004 (beklager det der med 3 mnd fra min side...var helt sikker på at det var 3 mnd jeg...men jeg har rota...og så jeg som har hatt så mange drektige katter opp gjennom tida... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå