Lullu Skrevet 11. april 2004 #21 Skrevet 11. april 2004 Jeg har tenkt å bruke lys beige knestrømper. Undertøyet mitt er faktisk hudfarget' date=' så ingenting hvitt under for min del altså.[/quote'] Lurt med hudfarget undertøy ja..... Det kunne jo kanskje jeg gjort også? Blir jo enklere å bruke det ved en annen annledning også. Går jo aldri i verden med hvite strømper ellers. :-)
Tosca Skrevet 11. april 2004 #22 Skrevet 11. april 2004 Lullu skrev: Lurt med hudfarget undertøy ja..... Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe offwhite undertøy. Men ble rådet på brudesalongen å kjøpe hudfarget til den kjolen jeg hadde valgt. Ikke det at kjolen er direkte gjennomsiktig, men det hadde faktisk mye å si. Så nå har jeg en hudfarget body som kan brukes til så mangt.
Tari Skrevet 12. april 2004 #23 Skrevet 12. april 2004 Ettersom alt annet er ivory-farget skal jeg ha ivoryfargede strømper også.. Jeg syns det er penest når kjolen skal av, og strømpene syns likevel ikke under kjolen.
Fru Snurp Skrevet 13. april 2004 #24 Skrevet 13. april 2004 Undertøyet mitt er faktisk hudfarget' date=' så ingenting hvitt under for min del altså.[/quote'] Jeg skal også ha hudfarget undertøy. Ble anbefalt det i salongen fordi da synes ikke undertøyet så lett gjennom.
Isiselin Skrevet 13. april 2004 #25 Skrevet 13. april 2004 Hvite strømper til det hvite undertøyet mitt!
blåveis Skrevet 14. april 2004 #26 Skrevet 14. april 2004 Jeg håper å finne noen kule "boots" som brudesko og vil da ha "hudfargede" strømper.. Dersom jeg ikke finner slike sko ender jeg opp med sandaler.. og da hadde jeg tenkt å droppe strømper... Er det for "tacky"? :-?
Scorpina Skrevet 14. april 2004 #27 Skrevet 14. april 2004 Yes yes - hvite tube tennissokker til min lekre hvite supermaxi sloggy truse Neida - blir off-white stay-up som matcher mitt nye og LEKRE korsett i samme farge. Har prøvd strømpene og de føles bare ohhhhh så deilige å ha på (kjøpte 3 par for SIKKERhetsskyld ja!!)
*Lene* Skrevet 14. april 2004 #28 Skrevet 14. april 2004 Jeg har hvite stay up, som jeg og fester sammen med korsettet for og vere HELT sikker på at de holder seg der oppe de skal! Jeg og!! Bare at de er offwhite! Hudfargede knestrømper er skikkelig turnoff
Arwen Skrevet 14. april 2004 #29 Skrevet 14. april 2004 Jeg har lagt av hvite stayups på jobben. Fra Oroblu. Regner med jeg bruker de og fester de i korsettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå