Gå til innhold

Strømper til brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge skal det være på disse?

Jeg vil egentlig tro de skal være brune, men jeg er absolutt ikke sikker...

Vil det se rart ut???

Alternativet er jo hvit, men det vil jo i allefall se rart ut.... (Men det igjen er penest nå kjolen går av....)

:klø:

*hjelp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha pudderfargede knestrømper, jeg. Skikkelig ulekkert, men absolutt penest så lenge kjolen er på. Og når den skal av skal alt annet av også, så da spiller det ingen rolle...... :sjarmor:

Skrevet

Hmmm....

Jeg tror jeg satser på åpne sko - så slipper jeg strømpe-problematikken :ler:

Skrevet

Litt på siden, men åssen går det egentlig...?

UL snart....? :)

Skrevet
Litt på siden, men åssen går det egentlig...?

UL snart....? :)

|

v (Peker ned i profilen min) :wink:

Skrevet

:hoppe:

Er skikkelig dårlig til å lese annet enn det folk skriver.... :ler:

Skrevet

:ler:

Vel, jeg er ikke så veldig flink selv heller - stopper liksom etter _________-streken :-?

(Og har du flere spørsmål, så er jo dagboken min inne blandt graviditets-bøkene alltid oppdatert) :wink:

Skrevet

Jeg skal ha ivory strømper....................

Gjest agurk
Skrevet

Damen på brudebutikken sa til meg at strømpene skulle være samme farve som skoene. Så jeg hadde hvite strømper.

Skrevet

Ok, takk for svar alle sammen.

Jeg får vel høre med damen der jeg kjøpte kjolen min - skal dit på tirsdag.

Håper jeg finner noen sko jeg liker der også (og jeg håper på at de er åpne, da jeg synes dette er finest, og da slipper jeg strømpe-farge-porblemet) :ler:

*klem*

Skrevet

Jeg hadde hvite strømper, altså samme farge som skoene...

Trodde det var en "selvfølge" med hvitt på en slik dag jeg...

Skrevet

Jeg hadde tenkt meg hudfargede strømper, men nå vurderer jeg å kjøpe hvite strømper m/ hvite strømpeholdere osv. Dette blir jo lekkert.

Tex: Det er sant at alt skal av, men det er nok så viktig at det under også er lekkert syntes nå jeg. Knestrømper er da ikke mye sexy vel? :hoho:

Skrevet
Tex: Det er sant at alt skal av' date=' men det er nok så viktig at det under også er lekkert syntes nå jeg. Knestrømper er da ikke mye sexy vel? :hoho:[/quote']

Nei, men jeg har ikke tenkt å ha strippeshow, så det blir knestrømper på meg. Kan kjapt vrenge det av meg, min kjære liker hud bedre enn nylon uansett..... :sjarmor:

Skrevet

Ikke strippeshow? Jeg har planlagt et 2-timers langt show jeg. Orker helt sikkert det etter en så lang dag. Ja, jøsses :wink:

Skrevet

Jeg har hvite stay up, som jeg og fester sammen med korsettet for og vere HELT sikker på at de holder seg der oppe de skal! :wink:

Skrevet

Jeg skal ha hvite strømper som skal festes til korsettet. Det mente sydamen min da jeg var der og prøvde i forrige uke. Kjolen blir forresten ganske hvit likvel, for det er et tynt lag hvit silke over nesten hele skjørtet (går litt opp foran som på gammeldagse kjoler).

Skrevet

Med tanke på strippeshow og sånn... Noen som har tenkt på at vi sikkert ikke er veldig lekre etter en hel dag i stram kjole, kanskje korsett osv. Jeg regner med at mønsteret kommer til å henge igjen på meg, så jeg vil helst gjemme meg under dyna fortest mulig :ler:

Og ja, jeg vet det er off-topic. Jeg vil ha hvite strømper :wink:

Skrevet

Jeg skal ha supertynne hudfargede stay-ups :-)

Hadde noen fine fra Oroblu i et bryllup i fjor sommer. Kunne nesten ikke se at jeg hadde strømper på.

Kjolen min er ivory, og det er skoene også. Synes ikke det er fint med ivory/hvite strømper.

Skrevet

Jeg har tenkt å bruke lys beige knestrømper. Undertøyet mitt er faktisk hudfarget, så ingenting hvitt under for min del altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...