AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Når det er for varmt til å ha på en tynn jakke, og man kun har på shorts og tskjorte, hvor gjør dere av mobil (jeg liker å ha den med i tilfelle det skulle skje noe), bajsposer, godbiter, nøkler? Det eneste jeg kan tenke på er å ha en veskesak rundt livet, men hvor får jeg tak i sånt? Anonym poster: f27504f25e7fdf8ede273fd1c3d3a81c
Favole Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Har som regel lommer på shortsen for mobilen og nøkler (om jeg har med nøkler da), poser trenger jeg så få av at de knyter jeg bare øverst på kobbelet, godbiter pakker jeg enten i lommene, eller så slenger jeg på meg en lett vest over singleten/tskjorta. Slik som denne f.eks. Man får også kjøpt godbit"bager" på biltema, rema1000 osv man kan feste i beltet eller en hempe på shortsen. Finnes jo mange billige varianter av disse man kan bruke for å få med seg poser, bare å feste i kobbelet eller noe. Har sett slike hos de fleste dagligvarebutikker. 1
Moffedille Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har en tynn treningsvest fra hurrta som jeg bruker på turer og treninger i varmen
FantasDick Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Mobil gidder jeg som regel ikke å ta med, om jeg gjør det bærer jeg den bare i hånda. Nøkler bruker jeg ikke. Godbiter og poser putter jeg i lommene på shortsen.
Severus Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Når det er for varmt til å ha på en tynn jakke, og man kun har på shorts og tskjorte, hvor gjør dere av mobil (jeg liker å ha den med i tilfelle det skulle skje noe), bajsposer, godbiter, nøkler? Det eneste jeg kan tenke på er å ha en veskesak rundt livet, men hvor får jeg tak i sånt? Anonym poster: f27504f25e7fdf8ede273fd1c3d3a81c Sportsbutikker og butikker som selger reiseartikler har hoftesekker.
Sugerøret Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 (endret) du kan skaffe en magetaske http://www.zooutsalg...age.240x240.jpg eller slike go ' bit vesker.De har plass til poser og litt annet.Min har klips på seg ,så den setter jeg fast i buksa.Den andre jeg har ,har hempe som festes med belte. http://www.100positive.no/wp-content/uploads/2012/07/treatbags-1024x417.jpg Endret 30. mai 2013 av Kårky
cellar Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Sliter med det samme. Om jeg går med tights og t-shirt så har jeg kun plass til en nøkkel i lomma bak tightsen. Har hatt nøkkel i sokken noen ganger... Har flere ganger dyttet poser langs livet på tightsen for å få med meg dem Å holde noe i hånden er problematisk. Har bestilt meg et trekkbelte med lommer og dingser hele veien rundt, dette! Et alternativ er å bestille baggen, og tilhørende belte.
Anciol Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Tar jeg med en ryggsekk med ca 3 liter vann , visst vi skal gå på lyderhorn eller Løvstakken , da det er lite vann der oppe og det kan bli varmt i stigningen opp fra Kjøkkelvik eller Hamrehaugen/melkeplassen, tar og med bærbar vannskål og matpakke til mg og hundene, har mobilen og nøklene i lommen på tur-shortsen min med glidelås:) lar lommeboken ofte være hjemme , og tar kun med busskort som ligger i lommen med glidelås på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå