Gå til innhold

Jeg er singel og har ikke hatt sex eller kysset noen på 3,5 år. Er det rart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Singel dame i 30 årene. Har kommet ut av et heller elendig forhold og, har vært singel i over tre år. I løpet av denne tiden har jeg vært på mange date, men ingen har passet til meg. Jeg har derfor hverken kysset noen eller langt mindre hatt sex på 3,5 år. Har hatt mange tilbud (hørtes kvalmt ut, men må vel nevnes) om sex, men jeg har aldri sex med mindre jeg har følelser for mannen. Noen synes visst dette er veldig rart. Selv synes jeg det er helt naturlig. Elskerinne vil jeg aldri mer bli. Vært det en gang for lenge siden, og det var ikke noe for meg. Tilfeldig sex er helt utelukket, så hva er så rart med å holde seg avholds til en treffer en mann en vil satse på?

Anonym poster: b353d5b0cd0f3b411130a0c21688952c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal bare si at jeg er jente på nærmere 30 og er / har det nøyaktig likedan ;)

Anonym poster: 86ba2bb538805ea7a59deef4a7214372

Gjest Phoenix
Skrevet

Velkommen i klubben :lol: bare at jeg er i midten av 20 årene, og ikke har datet heller på nesten 4 år. Du er ikke alene om å ha det sånn, hehe ;)

Hva som er rart? Tja. Spør du meg, så spør jeg deg.

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor skulle det være rart? Det er helt individuelt om man ønsker uforpliktende sex eller ikke. Det viktigste er at man gjør det man føler for.

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting rart i det. Hvorfor kysse eller ha sex med noen en ikke føler seg tilpass med? Det er jo bare dumt. Kyss og sex bør man først og fremst spare til noen man virkelig liker, om det så går noen år...javel, so what? :)

Kan skjønne noen kan syns det er rart med tanke på at det ligger i oss (mange i alle fall) å bli kåt fra tid til annen og at man gjerne vil tilfredsstille den lysten. Men ingen er like, selv om noen er villige til å hoppe til køys med hvem som helst, betyr ikke det at det er rart eller unormalt om andre heller venter til "den rette" dukker opp.

Det er ditt liv og bare du som kan leve det, hva andre tenker om hvordan du lever er deres problem, ikke ditt :)

Anonym poster: ce588b6840d67041109b8ed2fbbb0b4c

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hei. Singel dame i 30 årene. Har kommet ut av et heller elendig forhold og, har vært singel i over tre år. I løpet av denne tiden har jeg vært på mange date, men ingen har passet til meg. Jeg har derfor hverken kysset noen eller langt mindre hatt sex på 3,5 år. Har hatt mange tilbud (hørtes kvalmt ut, men må vel nevnes) om sex, men jeg har aldri sex med mindre jeg har følelser for mannen. Noen synes visst dette er veldig rart. Selv synes jeg det er helt naturlig. Elskerinne vil jeg aldri mer bli. Vært det en gang for lenge siden, og det var ikke noe for meg. Tilfeldig sex er helt utelukket, så hva er så rart med å holde seg avholds til en treffer en mann en vil satse på?

Ser nå på det som ganske positivt jeg da :-).

For min del ville jeg nok ha følt meg ganske eksklusiv om jeg ble sammen med ei som har det forholdet til sex. Da har hun i såfall samme holdning som meg på området :-).

Skrevet

Ikke rart. Sikkert vanligere enn man skulle tro.

Jeg gikk 5 år uten sex eller kyssing mellom jente nr.1 og jente nr.2. Så fikk jeg kjæreste, og nå er det jammen gått et nytt helt år siden bruddet, uten sex eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og er i den samme situasjonen som deg, faktisk litt lenger hvis man ser bort fra noen uforpliktende kyss. Har fått tilbud, men har ingen interesse av one night stands eller uforpliktende sex. Og jeg kjenner flere blant begge kjønn, så nei du er ikke den eneste.

Anonym poster: 23671b86e5d5f071064e0f69d93c9dfe

• Liker 1
Skrevet

3,5 år virker veldig lenge for min del. Jeg kunne ikke gjort det, men "whatever flows your boat"..

Gjest SweetSunshine
Skrevet

så hva er så rart med å holde seg avholds til en treffer en mann en vil satse på?

Ingenting. Så lenge du klarer deg fint uten sex, er det ingen andre som kan si noe på det. Ditt liv. Din kropp. Kleine, men sanne klisjeer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...