Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #7 Skrevet 8. april 2004 Hvorfor sier noen herre gud er det ikke lov å lure på hva musikk noen liker
Gjest Balenciaga Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Det er ikke en spesiell sjanger jeg liker. Jeg liker musikk fra de fleste sjangre og syns det er uheldig å sette det kreative i bås.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #10 Skrevet 9. april 2004 Metal m/ Metal her og! m/ Så forresten My Dying Bride på Inferno igår! Det må være en av de bedre konsertene jeg har vært på i hele mitt liv!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #13 Skrevet 9. april 2004 Liker flere sjangrer, men er i bunn og grunn en rockejente :-)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. april 2004 #15 Skrevet 9. april 2004 Hvorfor sier noen herre gud er det ikke lov å lure på hva musikk noen liker for di du lurer på masse og har en merke lig måte å skrive på
Gjest pace Skrevet 10. april 2004 #16 Skrevet 10. april 2004 Antagelivis noe av JS Bach(Matteus Pasjonen feks åhhhhhhh stønn sukk..), eller kanskje Mozart's Messe i C. Eller kanskje Pergolesi - Stabat Mater, Eller kanskje å synge Ave Verum av Mozart i Kor, eller kanskje Claire de Lune av Debussy, eller kanskje... Mozart's Introduis i Requiem, eller kansje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå