AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 I det siste har jeg begynt å savne min tidligere venninne ganske mye. Vi har ikke hatt kontakt på ca to år, utenom å skrive bursdagsmeldinger. Grunnen til det er jeg ikke helt sikker på faktisk, men mener å huske at det skyldes to andre venninner og at det ble mye drama ut av det. Vi har alltid vært som to søstre, bestevenner gjennom hele videregående og etterpå. Nå er vi begge i begynnelsen av 20 årene. Jeg vil sende henne melding, jeg savner henne og vil at ting skal bli som før, men er så redd for å få avslag så jeg vet ikke om jeg tør. Har mistet en del venner det siste året, som egentlig ikke har vært ordentlige venner og jeg savner denne personen så enormt. Selvtilliten min er ganske på bunn og jeg vet ikke om jeg takler å få et "nederlag" hvor hun sier at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre, men samtidig vil jeg prøve.. Noen som har noe tips? Anonym poster: 83fb790789250e44b916a1b69d6215d0
Gjest Kjærleik Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Skriv til henne! Det verste svarer du kan få er "nei" eller stillhet, men da vet du i det minste at du har forsøkt. Kanskje hun savner deg også? Fortell henne det du har på hjertet
Gjest Silvermist Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Det er bare å skrive en melding, du taper faktisk ingenting på det Skriv noe sånn som "Hei XXX. Jeg kom til å tenke på deg her om dagen, håper alt er bra med deg! Si fra om du har tid og lyst til å ta en kaffe en dag, det hadde vært koselig å cathce opp litt Hilsen XXX" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå