AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har vært singel en stund nå, og kjenner jeg har lyst til å møte en ny gutt etter en veldig tung periode med kjærlighetssorg. Saken er den at jeg er veldig sjenert, og har problemer med å komme i kontakt med gutter når jeg er edru. Er akkurat ferdig med vg3 nå, er bare eksamen igjen, så kontakt med gutter på skolen blir vanskelig, med tanke på at jeg har et friår neste år. Jeg møtte eksen på nettet, og vi var sammen i nesten to år, men ble vanskelig pga. avstand, så å møte noen på nettet er egentlig litt uaktuellt nå, med tanke på at jeg ønsker en kjæreste jeg kan se når jeg vil, uten å måtte tenke på fly og planlegging i lang tid.. Når jeg er ute på byen får jeg jo oppmerksomhet fra gutter, men ikke noe mer enn den kvelden. Det er som regel at jeg får ekstra god kontakt med en spesiell den kvelden, men så skjer det ikke noe mer neste dag.. er veldig sjenert og syntes det blir litt rart å bare adde noen på facebook og ta kontakt, når de kanskje ikke mente noe med det ene kysset og komplimentene.. Jeg er egentlig litt bekymret for hvordan ting kommer til å bli neste år. Jeg skal ikke på skole, bare jobbe. De fleste av venninene mine skal flytte bort for å studere, så jeg vet at jeg kommer til å være mye alene og ensom. Hadde vært så fint å ha en kjæreste å krype sammen med under dyna til høsten. Vet ikke om jeg savner eksen min enda, eller om jeg bare savner noen å være nær, noen som bryr seg. Tror det er det sistenevnte som er tilfelle, men hender at jeg fortsatt kan gråte om natten.. Sitter med følelsen av at jeg kommer til å ende opp alene for resten av livet, for har ikke peiling på hvordan jeg skal finne noen.. Eneste stedet jeg kommer i kontakt med gutter (bortsett fra kompiser) er når jeg er ute og drikker, noe som ikke er så ofte nå som russetiden er over. Er det ikke litt vanskelig å finne en kjæreste på fylla? Hvordan skal en da evt. ta kontakt etterpå? Kjenner det var sååå mye lettere og prate på skype og tlf med en gutt fra en helt annet sted i landet, enn dette her.. Anonym poster: ef51e28dd095ea7376fb53e36da30ed2
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Hvis du skal jobbe kan det jo bli litt flørting på arbeidsplassen da.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Det kunne nok gått, om det ikke var for at jeg jobber på et sykehjem der 95 % er damer, hehe. Anonym poster: ef51e28dd095ea7376fb53e36da30ed2
henriken Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Det beste tipset mitt er å finne nye interesser, meld deg på matlagingskurs eller dansekurs for eksempel, og utvid den sosiale kretsen din
Inwe Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Ta det litt med ro, og ta det som det kommer. Du kommer nok til å finne noen igjen, men tviler på at du kan planlegge det sånn at du har noen til høsten. Hopp i det, ta kontakt med folk. Du har ingenting å tape på å snakke med nye mennesker, om de ikke vil hadde du jo ikke de i livet ditt fra utgangpunktet av.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 De kommer når du minst venter det! Bare ikke stress med det og finn andre ting å bruke tiden din på sånn at du ikke tenker så mye på det at du er ensom, så ser du nok at drømmegutten plutselig dukker opp Anonym poster: 9f162a0e26d7662ed0580ab7b5c7c912
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 De kommer når du minst venter det! Bare ikke stress med det og finn andre ting å bruke tiden din på sånn at du ikke tenker så mye på det at du er ensom, så ser du nok at drømmegutten plutselig dukker opp Anonym poster: 9f162a0e26d7662ed0580ab7b5c7c912 Sannsynligvis ikke, hvis hun bare møter gutter på byen. Anonym poster: 61d3383ef119b98eacbd17d01633cc35
Tibbie Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Det kunne nok gått, om det ikke var for at jeg jobber på et sykehjem der 95 % er damer, hehe. Anonym poster: ef51e28dd095ea7376fb53e36da30ed2 Å, ikke si det du. Hva med alle mennene som bor der? Er vell ikke turn off med en som overlevde krigen? *Wink, wink*
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 Si hei til en gutt du synes er kjekk da Se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 Er vel sant det, får vel bare ta det med ro. Anonym poster: ef51e28dd095ea7376fb53e36da30ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå