Gjest Skamfull datter Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg er midt i eksamenstiden, leser og pugger dagen lang, mangler et sosialt liv på grunn av eksamen, er lei og stresset. Dette lot jeg gå utover moren min i dag. Skjelte henne ut i telefonen i dag på grunn av noen bagateller. Jeg har et godt forhold til moren min og vi behandler hverandre med respekt, men i dag opptrådte jeg uforskammet og ja, jeg har dårlig samvittighet som ikke vil gi slipp. Jeg er virkelig en dårlig person, som lar mitt dårlige humør gå utover min snille mor. Da jeg først glefset, så sa hun at hun forsto og at jeg hadde rett, men jeg fortsatte å glefse og kjefte, og var frekk og nesevis. Lurer på hva det er som er galt med meg som kan oppføre meg slik mot en jeg er glad i... Her kan skrive om du har dårlig samvittighet for noe, kjefte på meg og hvordan slik oppførsel oppleves og hva som kan være grunnen til, osv.
Gjest Sivert Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Det du trenger er ikke kjeft fra oss, men å gi moren din en unskyldning
Gjest Maja Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Jeg er helt lik. Blir stressa rundt eksamenstiden og blir sur på alle for hver minste lille ting. Jeg glemmer også å ta kontakt med vennene mine, og blir en smule asosial. Jeg tror jeg er sånn, fordi jeg er så innstilt på eksamen og glemmer de rundt meg litt. Samtidig vet jeg at de forstår, og jeg unnskylder meg når jeg er urimelig. Du får bare si unnskyld til mammaen din, og forklare at det er litt mye akkurat nå, hun forstår nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå