Gå til innhold

Løy til familien om eksamen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått glipp av en eksamen på grunn av personlige grunner, og skal ta den igjen senere. Men jeg greide ikke fortelle foreldrene mine om det når de spurte meg om eksamen, jeg bare sa den var en annen dag enn den jeg skulle ha den. I dag virket det som om hele familien hadde samlet seg på en plass, og jeg ble spurt og jeg greide ikke si sannheten med alle der og sa at det gikk helt fint.

Så nå er jeg en løyner. :(

Jeg tenkte at jeg kunne utsette å fortelle det, men nå har jeg sagt at jeg hadde den, og da kan jeg ikke bare si til foreldrene min at jeg ikke hadde det. Grunnen til at jeg ikke ville si det, var fordi jeg ikke ville at alle skulle blande seg, og jeg vil virkelig ikke foretelle hele familien hvorfor jeg ikke hadde eksamen. Det er personlig.

Anonym poster: fc50639633eb699add656f0c05bcc599

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ikke si noe, så sier du ikke noe. Du har tenkt å ta den igjen senere, så det er ikke verdens undergang. Jeg ser ikke noe galt i å lyve om det.

Anonym poster: d2bd1248460652f5523652bee4eef40e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å si at du er gravid når du ikke er det, det er løgn. Familien din har ikke noe med studiene dine å gjøre. Det gjør ingenting å si at det gikk greit på eksamen du ikke tok, men skal ta opp igjen til høsten. Spesielt når familien er av typen som stikker nesa der den ikke høret til.

Anonym poster: 1f24ab6af356b1a6e46258005160f716

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Ser heller ingen problemer med det, har gjort det selv!

AnonymBruker
Skrevet

Jo... altså jeg gjør det fordi jeg vil ikke virker svak i de andres øyne. Hvis jeg hadde sagt det til min mor, vill hun sagt det til min tante osv. De er ikke slemme eller noe, og de vil jo at jeg skal gjøre det bra, men jeg føler at jeg har gjort mange tabber og jeg vil ikke at de skal tro at jeg ikke tar eksamen fordi jeg er svak eller har tabbet meg ut. Den størtste grunnen er at jeg ikke vil dele grunnen til at jeg ikke tok den.

Anonym poster: fc50639633eb699add656f0c05bcc599

Gjest martefjarte
Skrevet

Jeg har gjort det selv. Jeg sa jeg hadde eksamen når jeg ikke hadde det, og ingen spurte noe mer om det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...