Kvist Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har prøvd å finne bilder av kjolen min på nett, men måtte gi opp. Finner denne som ligner en god del. Min er samme type blonder, samme lengde og ermer men den er ikke metallic og den er litt mer formet og kroppsnær uten å være tettsittende. Min har også litt dypere rund utringning foran. Jeg skal i et bryllup og tenkte å bruke kjolen der. Brune enkle skinnpumps og en litt stor kremfarget clutch? Brune enkle skinnpumps og en knallfarget clutch? Sorte enkle skinnpumps? Hva med smykker? Jeg bruker vanligvis ikke særlig med smykker og liker egentlig enkle linjer. Blir det "mye" med blonder og smykke? Bør jeg "fylle opp" utringningen litt? Jeg kommer til å sette opp håret. Om meg: Rødhåret og veldig lys hud, størrelse L og noen kilo for mye.
Kicki_90 Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Brune skinnpumps og en knallfarget clutch ville jeg valgt til. Ikke smykker i halsen men noen kule armbånd, gjerne brunt skinn og en knallfarge eller to, trenger ikke være samme som clutchen. Eller noen kule øredobber, lange eller korte, men gjerne noen som syns litt. Jeg er veldig glad i blått og turkist til brunt, gir en god sommerfølelse syns jeg.
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Ville valgt kremhvite sko og veske og kanskje knallfargede øredobber som noen andre skrev her.
Kvist Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2013 Ooo, takk for svar. Turkist kunne jo absolutt ha vært noe å tenke på. Evt litt "syrlig" grønn? Det blir definitivt de brune pumpsene, de er i grunnen best å gå i en hel dag også. Og så er jeg enig med deg, det er ofte finest om fargerikt tilbehør er i forskjellig farge.
Kvist Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2013 Oi, så ikke svaret ditt Cat, men kremhvite sko har jeg ikke. Og ikke mulighet til å skaffe meg det nå heller, men det hadde nok vært noe å tenke på til en annen gang. Har noen i nude, men de er så høye og kjolen er litt kortere enn jeg pleier så da blir det mer fokus på bena enn jeg er komfortabel med.
Kvist Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2013 13 700 kroner for en så vanlig kjole..... Hehe, jeg ga 400 for min Men den fant jeg ikke bilde av så da ble det den likeste jeg fant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå