Gjest Virvar Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Det virker som om mange er så glade i kyllingvinger. Men er det mat i de da? Jeg liker mye bedre kyllinglår. De blir man i det minste mette av. Har aldri kjøpt lyllingvinger tror jeg. Jo, foresten en gang! Da var det noen i en gul pose og de var ikke gode. Var liksom bløte og med noe seigt på utsiden. Men iallefall: Kjøper dere kyllingvinger og liker dere det bedre enn kyllinglårene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg kjøper ofte kyllingvinger, og det er mye bedre enn lår! Ved siden har jeg fersk loff med paprika-potetgull oppå. Knallgodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Har aldri tilberedt kyllingvinger, og er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å gjøre det heller... Synes kyllingvinger er "noe tull", bare klissete og slitsomt å spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Kyllingvinger er godt, men det er ikke mat da. Det er i beste fall kosemat, men egentlig snacks. Glad i kyllingvinger til sitt bruk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. april 2004 #5 Del Skrevet 8. april 2004 Kyllingvinger er godt det, men helst med mer mettende tilbehør. ellers så er jeg mest glad i rent kyllingkjøtt som kyllingfilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarante Skrevet 8. april 2004 #6 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg liker best kyllinglår eller file`, det er jo mye mer mettende enn kyllingvinger. Syns kyllingvinger er godt innimellom som kosemat utpå kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 9. april 2004 #7 Del Skrevet 9. april 2004 Hvordan tilbereder man kyllingvingene da når de skal brukes som kosemat? Steikes slik som kyllinglår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. april 2004 #8 Del Skrevet 9. april 2004 Ca 10 min i stekeovn på 200 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. april 2004 #9 Del Skrevet 9. april 2004 Kyllingvinger er kjempegodt, kjør deg noen ferske varme neste gang du er i en butikk som har sånn ferskvaredisk.... Lover deg at du blir frelst..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utakknemmelig Skrevet 9. april 2004 #10 Del Skrevet 9. april 2004 Ble invitert på middag en lørdasgskveld for ikke så lenge siden. Ble servert kyllingvinger (ferdiglagde fra butikken) med loff, salatblader og tomat i båter. Må innrømme at jeg ble litt skuffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. april 2004 #11 Del Skrevet 9. april 2004 I nærheten av der jeg bor, er det et fastfood utsalg som har verdens beste kyllingvinger. De er frityrstekte med masse deilig krydder på. Sprøe og gode. Må ha ganske mange for å bli mett, men det er en utrolig god måte å spise seg mett på, jamfør burgere eller annen fastfood! Har prøvd å lage kyllingvinger selv, men de blir ikke så gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 9. april 2004 #12 Del Skrevet 9. april 2004 Syns det er godt jeg :-) Her har jeg fortalt hvordan jeg tilbereder dem: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=66511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå