Magica84 Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har i lang tid brukt Art Deco eyeshadowbase, og den fungerer ikke lenger for meg. Det går knapt ett kvarter så er øyesminken borte! JA, Jeg har fet hud i utgangspunktet. Jeg bruker gode produkter som passer for meg, men akkurat øyenskyggen får jeg ikke til å sitte! Brukte Sans Soucis eyeshadowbase en stund og, samme resultat der og. Bruker en skin primer for fet hud i ansiktet og den fungerer bra! Kan man bruke denne på øyelokkene tro?
Gjest Wilhelmine Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Jeg bruker en fra Smashbox som jeg fikk i gave, og den fungerer veldig bra for meg. Skyggen er like fin på slutten av dagen Så kommer helt klart til å fortsette med denne.
Adhara Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har fete øyelokk, Too faced Shadow Insurance og Urban Decay Primer Potion fungerer veldig fint for meg
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Syns denne fra Blink er kjempegod. Brukt den i årevis. Veldig drøy, ørlite som skal til: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Oeyne/Oeyeskygge/Blinc-Eye-Shadow-Phase-One.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå