Gjest *Mia* Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg er på jakt etter et par fine store krukker til å ha ved inngangspartiet. (til å ha sommerblomster i ) Har vært på Plantasjen , men syns ikke de hadde så mye spennende der. Kan noen tipse meg om et sted hvor de har krukker som kanskje er litt utenom det vanlige? (Oslo og omegn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ann christin Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 De har sånne urner og krukker på de aller fleste hagesenter og gartnerier... Jeg også styrer unna plantasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Olsens enke på Skøyen hadde i fjor hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. april 2004 #4 Del Skrevet 9. april 2004 Krukkegården i Ås i Akershus har fantastisk mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #5 Del Skrevet 9. april 2004 Tusen takk Pusekatt, her skal jeg dra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. april 2004 #6 Del Skrevet 9. april 2004 Oasen på Greverud har 50% på en del slike krukker. Det er vel verdt å ta seg en tur dit, for slike potter er vel gjerne svindyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå