Ninni18 Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jeg interesserer meg veldig for alt innenfor velvære, hudpleie og makeup. Bestemte meg for å søke på Hudpleieakademiet, og har mottat tilbud om studieplass til høsten! Er det noen som har ærfaringer ved denne skolen? Hvordan føler dere utdanningen og kursene var og er det den beste skolen for å ta hudpleie? Hvordan er det å få jobb etterpå, og hva ca ligge lønnen på? Tusen takk for gode svar Endret 29. mai 2013 av Ninni18
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Dytt. Lurer på det sammeAnonymous poster hash: 08d33...669
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Hei! Var superfornøyd med miljøet og hadde mitt beste år noensinne på den skolen. Tøffe fag og mange dropper ut, så lett er det ike. Lærene virker veldig strenge og skumle i starten men de er utrolig greie de også og litt strenge regler på ting, er overhode ikke som en høyskole og du må møte opp nesten hver dag for å ikke få fravær og kunne ta eksamen. Lærte utrolig mye og var godt forberedt til alle behandlinger da jeg begynte å jobbe. Men her kommer det, både jeg og faktisk de fleste venninnene mine fra skolen mistrivdes så mye ute i jobb at ingen av oss jobber med det nå, grunnen er at det er MYE dårlige sjefer som oppfører seg bitchy, lyver med lønn, utnytter og jeg vet ikke hva. Er også dårlige arbeidstider og dårlig lønn. Prøvde to salonger hvor jeg ble utbrent av sjefene og yrket er nå ødelagt for meg for alltid så jeg vil anbefale på det sterkeste at dere starter opp for dere selv etter skolen. Anbefaler altså skolen på det varmeste men ikke yrket. Syns alikevel ikke det burde stoppe dere om dette er drømmen som sagt kan man da starte opp med venninner fra skolen, eller dere kan jo være heldige med en god sjef! Anonymous poster hash: 06f95...142 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Hei! Var superfornøyd med miljøet og hadde mitt beste år noensinne på den skolen. Tøffe fag og mange dropper ut, så lett er det ike. Lærene virker veldig strenge og skumle i starten men de er utrolig greie de også og litt strenge regler på ting, er overhode ikke som en høyskole og du må møte opp nesten hver dag for å ikke få fravær og kunne ta eksamen. Lærte utrolig mye og var godt forberedt til alle behandlinger da jeg begynte å jobbe. Men her kommer det, både jeg og faktisk de fleste venninnene mine fra skolen mistrivdes så mye ute i jobb at ingen av oss jobber med det nå, grunnen er at det er MYE dårlige sjefer som oppfører seg bitchy, lyver med lønn, utnytter og jeg vet ikke hva. Er også dårlige arbeidstider og dårlig lønn. Prøvde to salonger hvor jeg ble utbrent av sjefene og yrket er nå ødelagt for meg for alltid så jeg vil anbefale på det sterkeste at dere starter opp for dere selv etter skolen. Anbefaler altså skolen på det varmeste men ikke yrket. Syns alikevel ikke det burde stoppe dere om dette er drømmen som sagt kan man da starte opp med venninner fra skolen, eller dere kan jo være heldige med en god sjef! Anonymous poster hash: 06f95...142 Takk for svar:) Ja, har hørt endel når det kommer til å starte å jobbe:( Er det mest vanlig med provisjon og lav fastlønn? Ikke greit at du ble utbrent. Håper du har det bra igjen nå, og trives i jobben du har nå. Hvordan ble dere utnyttet? Anonymous poster hash: 08d33...669
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Andre? DyttAnonymous poster hash: 08d33...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå