Gjest the imp Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Sambo og jeg har endelig fått bestemt oss for hvor vi skal på ferie, og valget falt på Lanzarote. Både han og jeg har begrenset med penger ettersom vi begge er studenter, så da ble det pakketur på oss. Det jeg da lurer på er hva man "må" få med seg der. Har sett at Star Tour har noen utflukter som kanskje kunne vært verdt å få med seg, men skulle likt å vite litt mer om hva man faktisk kan gjøre på Lanzarote, hvilke restauranter vi ikke bør gå glipp av osv. Skal bo i Puerto del Carmen.
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Puerto del Carmen er kjempe-fin! Du må få med deg Harley Rock Cafe, der er Manhattan bygd i miniatyr i taket, drit-tøft! Ellers er det mange koslege restaurantar langs hovudgata. Og så er det ein kjempe-kosleg cafe der, Ice Cream, heiter den, trur eg - det vart stam-kaffe og is-kafeen vår der nede! Dessutan er stranda fin! Og diskoteket Paradise kan også sjekkast ut!
Gjest the imp Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 is sa du? det må tydeligvis sjekkes ut takker for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå