AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Er det noen som har prøvd kremen Nourish Argan Skin Renew? Hvilke erfaringer har dere med denne? Anonym poster: 0528a2d175f5845cf80937e5b3f3febd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Heiser denne opp igjen. Noen som har erfaringer? :-) Anonymous poster hash: 0528a...ebd
Gjest Teora Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jeg liker veldig godt fuktighetskremen som selges på feelunique. Kom over denne i februar, og den fungerte bra på sensitiv vinterhud, og fungerer fortsatt bra nå om sommeren som jeg ikke trenger så mye fukt. Og ingen kviser som følge av den, det er kanskje det viktigste for meg siden jeg lett reagerer med enten rødhet eller kviser på kremer.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg likte den og var overrasket over at den var såpas OK i forhold til prisen. Men OK var egentlig alt den var, huden min liker helt klart Decleor mye bedre... Denne ga meg ikke urenheter, men merker at huden ikke var like klar lenger. Men selvsagt må man ha prisen i bakhode, min faste fra Decleor koster dobbelt så mye, så det gir litt mening at jeg liker den best. Men pris er ikke alt, har lest at mange er fornøyd med denne og har den som sin Holy Grail Den gir bra med fukt uten å gjøre deg blank, lukter godt, og gjør meg ikke rød i huden. Ingrediensene er også top notch, naturlige og fuktighetsgivende, og om jeg husker rett er kremen 85% organisk uten parabener eller annet fyfy i seg. Jeg reagerer som regel på sånne supernaturlige produkter, men denne funket helt fint. Hadde jeg vært en fattig student eller rett og slett elsket denne kremen hadde jeg kjøpt den på nytt, men foreløpig kommer jeg til å fortsette å kjøpe Decleor sin soothing milky cream fuktighetskrem bare fordi den funker bedre. Det som er så genialt med denne kremen er at den har en slags egenskap som tilpasser seg fuktbalansen i huden din. Jeg trodde det var bull to the shit da jeg leste det på nett, men det stemmer overraskende godt. Varme eller kalde dager - den sitter like fint på huden og gjør meg ikke blank, og gir meg verken for mye eller for lite fukt. Der har den overtaket på Decleor sin soothing milky cream, som kan gjøre meg blank på varme dager. Igjen - i forhold til prisen er den virkelig imponerende god. Interessant konsistens har den også, ikke en gel, men ikke fult en krem, noe midt i mellom. Den forebygger aldring og bekjemper frie radikaler, og kan brukes av alle aldre. Siden den er såpass billig og får så mye skryt er det egentlig verdt forsøket, bommer man på den kan man gi den bort eller bruke den av og til.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Takk for svar! Må bare spørre om lukta: lukter den veldig sterkt? Er det en lukt som henger i lenge? Anonymous poster hash: 0528a...ebd
Gjest Nanne70 Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Jeg liker også denne veldig god, men siden jeg har blandigshud er den litt for fuktighetsgivende nå på sommeren. Den blir imidlertid perfekt vinterstid når huden min er tørrere. Litt sterk lukt med en gang, men den forsvinner fort
Gjest BabyBlue Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Takk for svar! Må bare spørre om lukta: lukter den veldig sterkt? Er det en lukt som henger i lenge? Anonymous poster hash: 0528a...ebd Den lukter ganske urtete og friskt, nesten som barnåler, men den forsvinner så fort kremen trekker inn i huden
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Takk for svar Jeg får fort vondt i hodet av sterke lukter. Men tror dere denne er trygg for meg da? Siden lukten forsvinner fort? Anonymous poster hash: 0528a...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå