Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært borti et strømselgerselskap som heter Fortum?

Ble oppringt forleden og tilbudt en tremånedersavtale på strøm, men selgeren snakket kjempefort, så fort at jeg dessverre ikke fikk med seg all info, og jeg synes det virket veldig useriøst den taleflommen jeg ble presentert for og jeg ba om tenketid,men han ville jeg skulle svare der og da.

Si meg er det noen andre som har opplevd slik, ja jeg vil kall det aggresiv markedsføring. Han snakket jo så raskt om alle vilkår iflere minutter uten pause og det var umulig for meg å skyte inn noen spørsmål før han var ferdig, og hvertfall umulig å oppfatte alt han hadde sagt.

Si meg noen som vet hva for slags pr triks dette er? Noen som har vært borti det samme og er det et seriøst selskap? Er de så rimelige som de sier?

Anonym poster: 4c0ded61db0537855dde56ce0b3a0a9b

Videoannonse
Annonse
Gjest celine
Skrevet

Min generelle oppfatning er at de som er nødt for å oppsøke kundene for å få solgt en vare, neppe har et produkt som er godt nok. Et tilbud som er knallbra, ville selge seg selv uten aggressiv markedsføring per telefon.

Så da blir mitt svar: Hvis jeg trenger deres produkt, klarer jeg sikkert fint å ta kontakt med dere!

Men Fortum har ikke vært dumme nok til å ringe meg, ennå... ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...