AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Når det er varmt blir jeg så svett på lårene og når jeg går henger de seg fast i hverandre. Vil det hjelpe å bruke lange underbukser? Eller blir det altfor varmt? Anonym poster: 15e2bdad05b0516a6289bdfcbbd5b6c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Det vil hjelpe ja. Om det blir for varmt er en annen sak. Jeg klarer iallfall fint å gå med det, det er bedre med boxer med litt lengre ben og skjørt enn bukse. Du finner boxer med lange ben på ellos.no og cellbes.no blant annet. Men det hjelper også veldig å smøre på en god deodorant, helst i stick-form på innsiden av lårene! Anonym poster: 296c45525b5aeae55d0518350a1528e0
Wonders Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 gå til Cubus eller Lindex. Se etter disse; De er tynne og har også siliconstriper på innsiden nederst på hvert lår så det ikke sklir eller ruller opp. De finnes i lekkrere utgaver med blonder nederst her også. Jeg har en lys og en mørk. Det er bomulls dekket i midten som absorberer fukt. Jeg har alltid truse på også. Overlever ikke uten disse 3
Sugerøret Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Wonders, Har du truse på disse ? Hvorfor om jeg kan spørre ? Jeg bruker lange truser selv,pga vamen og **** lårene. Sloggy sine
Wonders Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Wonders, Har du truse på disse ? Hvorfor om jeg kan spørre ? Jeg bruker lange truser selv,pga vamen og **** lårene. Sloggy sine hei jeg har en gstreng eller vanlig truse under. Jeg liker at disse jeg la ved bilde av er glatte og ikke sklir. Lange truser takler jeg ikke. Jeg liker komfort, men ikke noe i sloggistilen for min del her er nok et eksempel på at "spanks" er fint å ha under.(selv om de jeg anbefaler ikke er oppstrammende) Endret 29. mai 2013 av Wonders
Sugerøret Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 haha uff det bilde var ikke pent. De du la ut først,har jeg ikke sett før (ikke at jeg har vært på søk etter ..) men smart tips til neste gang jeg skal ut og kjøpe undiser. Jeg er ikke storfan av sloggi jeg heller
Wonders Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 jeg har truse under fordi jeg ikke synes den lille stoffbiten i bunnen av spanxsen er nok. Det blir jo varmt, og det er godt med bomull da, det puster godt.
Wonders Skrevet 5. juni 2013 #8 Skrevet 5. juni 2013 Her blir Khloe Kardashian reddet av spanx http://pinterest.com/thgossip/fashion-police/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå