Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er tiden straks inne for å klippe og farge manken (sist gang var februar 2012..) og lurer dermed på om det er noens om har anbefalinger til frisør i Bodø? :) Har sett litt på Bohem frisør og Lime frisør, men vet ikke om de er bra? Noen som har innspill? :takke:

Gjest Kaxxy
Skrevet

Nå er tiden straks inne for å klippe og farge manken (sist gang var februar 2012..) og lurer dermed på om det er noens om har anbefalinger til frisør i Bodø? :) Har sett litt på Bohem frisør og Lime frisør, men vet ikke om de er bra? Noen som har innspill? :takke:

Kry!!

• Liker 1
Skrevet

Kry!!

Hvor ligger den ? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Lime og Mariela (den på trekanten).

Anonym poster: 52a6bcd6bd87bfaf4df2dec4822818d2

Gjest Kaxxy
Skrevet

Hvor ligger den ? :)

I sentrum, rett ved feks dermika neglesalong! i nærheten av orion

Skrevet

Kry og Bohem er de to jeg har vært mest fornøyde med. Går for tiden til Anniken på Bohem - kjempeflink, og veldig opptatt av at du som kunde skal få det du ønsker.

Skrevet

Nemes i Dronningensgate er også flinke. Kan også nevne Ingrid på Bech inne på City Nord. Hun er veldig flink med farging.

Skrevet

Åååh, takk for alle tips!! :) Jeg tror nesten jeg går for Bohem jeg.. Har hørt så utrolig mye fint om dem :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Kry er kjempe bra frisør salong, man får pledd, håndskrubb, leggmassasje når man vasker håret. Man får også fruktsalat med krem på toppen også. Anbefales virkelig. Kan også bli billigere enn f.eks. beck hvor det koster 550 kr for klipp.

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg nettopp farget håret hos Signe på Nikita Tverlandet. Jeg er kjempefornøyd, hun er flink og veldig hyggelig.

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg nettopp farget håret hos Signe på Nikita Tverlandet. Jeg er kjempefornøyd, hun er flink og veldig hyggelig.

Nikita er også greie frisørsalonger. Pleide å klippe meg på nikita på koch før jeg startet på kry. De aller fleste frisører er flinke, men når man leter etter en virkelig bra frisørsalong ser man jo også på atmosfæren i frisørsalongen, og det lille ekstra. Er ikke uten grunn at Kry har blitt kåret til årets frisørbedrift.

Skrevet

Nikita er også greie frisørsalonger. Pleide å klippe meg på nikita på koch før jeg startet på kry. De aller fleste frisører er flinke, men når man leter etter en virkelig bra frisørsalong ser man jo også på atmosfæren i frisørsalongen, og det lille ekstra. Er ikke uten grunn at Kry har blitt kåret til årets frisørbedrift.

HVordan er prisene der? TEnker stussing av hår og striping :)
Skrevet

http://www.kryfrisor.no/priser/

Jeg betaler litt over 1000 kroner for folie halv(striping) og stussing når jeg er der. Vask får man med på kjøpet når man striper(siden de må skylle ut fargen osv) Jeg går til førsteårslærling - siden de er like flinke, og nøye overvåket av de andre ansatte som sjekker håret når man er ferdig klipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...