AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Hei! Jeg lurte rett og slett på; Vokser hoftene mye under graviditet? Såfall, hvor mye vokste hoftene dine og så du tydelig at de har blitt større? Jeg har ikke fått mage enda, men hoftene mine har blitt en del større på kort tid, er dette normalt før magen vokser? Anonym poster: 2bd37fde53df013c3761523c65a14a6a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Det er vanlig både å legge på seg i hoftepartiet, men også at hoftebena utvider seg litt ja. Hos de fleste går dette tilbake igjen etter fødsel, mens noen får bredere hofter for godt. Anonym poster: b842a6b7891363e0c600a07c3b01e58d
Yesterday Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Merker ikke på bukser at mine hofter har vokst, men sliter med smerter pga bekkenløsning, så noe skjer jo. Har begynt å få babymage. Er 19 uker på vei. Har jo knapt lagt på meg, så kanskje det har noe å si. Har du lagt på deg mye TS? Hvor langt er du på vei?
Nilla-Jo Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Etter fødsel merket jeg at hoftene mine aldri ville bli de samme igjen... De hadde liksom glidd litt lenger ut på hver side ;-)
Nilla-Jo Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Asså det var beina som var blitt bredere...ikke fordi jeg hadde lagt på meg..for jeg var igrunn bare "skinn og bein"...
Vera Vinge Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Ja, jeg merket at hoftene ble litt bredere, og det er vel hormoner som klargjør til fødselen. De samme hormonene som forårsaker bekkenløsning hos en del, vil jeg tro (jeg hadde aldri bekkenløsning, forresten, selv om jeg kjente hoftene utvide seg litt). Jeg la på meg veldig lite utenom babyen, så vet at det ikke var fett som gjorde at de ble bredere, hvertfall i veldig liten grad det. Jeg husker også at jeg kom raskt ned i førvekt etter fødselen, men at en gammel, ettersittende bukse gnagde over hoftene noen uker. Men det tok ikke mer enn noen få uker etter fødselen, hvor buksene satt som før over hoftene igjen. Men jeg vet noen sier hoftene aldri trekker seg helt tilbake heller, så det er individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå