Gå til innhold

Hvem er dere som ser på Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 22 år, har studerer ved universitet, skal ta høyere utdanning og digger paradise! Har erfart at det ikke er en kul ting å si og at paradise er for fjortiser.

Jeg lurer rett og slett på hvem dere som ser på paradise er? Blir dere også dømt i øst og vest hvis dere sier dere ser programmet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 42 og ser på ph. blir ikke dømt for det.

de fleste jeg kjenner ser på det, selv mine foreldere på 62 og 79 ser på det

Anonym poster: 7c7e5aaa3870373e79e4853ac6905a20

AnonymBruker
Skrevet

24 år, mastergrad nå til sommeren, ansatt i kommunen og elsker paradise!

Anonym poster: 776748364fa59a4079cb1b39eb3b9d74

AnonymBruker
Skrevet

Alle i 20 årene som jobber natt på sykehus.

Anonym poster: 063e3ba920495b14403fbc963ad06e78

AnonymBruker
Skrevet

Er 27 år. Har nesten en full bachelorgrad i boks. Har kun sagt til en venninne at jeg ser på programmet. Snakker mest om det her på KG. Det er jo omtrent like flaut som å kjøpe Se og Hør.

Anonym poster: ad93b29b0cda93ec144316671e7affb0

Skrevet

jeg er 24 år, student, jobber i helsevesenet og digger Paradise. tror det er ganske 50/50 blant de jeg kjenner om de ser på Paradise eller ikke, men det er ikke flaut å si at man ser på det - synes hvertfall ikke det selv! hvis jeg nevner det for noen blir jeg heller møtt med "så du da Louis blablabla?" enn "er du seriøs?" :)

Skrevet

20 år, snart ferdig med to av åtte års utdannelse, jobber 50% ved siden av studier og PH på kveldene er min guilty pleasure i eksamenstiden! :)

Fikk faktisk ikke sett mandagens og tirsdagens episode pga kjæresten som var på besøk (han HATER det), og er egentlig litt fortvilet.

Imorgen skal jeg på vors egentlig kl. 20, men drøyer det til 22.30! hahaha

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer i realfag og nærmere tretti.

Kjæresten gjør narr av meg, men det går heelt greit :)

Anonym poster: 618a438d58793835e8075eaf3e0671ae

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente, 26, har en mastergrad og ser stolt på PH :P Kjæresten hater det men jeg synes det er topp undeholdning. Skal sies at jeg gjerne gjør noe annet mens jeg ser på da, surfer på nettet eller spiller data eller noe, kan bli litt kjedelig i perioder ellers. De fleste jeg prater med det om sier de ikke ser på det men de vet likevel mistenkelig mye om hva som skjer :fnise:

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jeg faller nok inn i av de typiske generaliseringene om hvem som ser på. Ikke at jeg er fjortis, da :lol: men en annen generalisering.. Eneste jeg vet som ikke ser på er Pappa, så tja, det er jo folk som ser ganske godt på det. Følger med på alt som skjer. Derimot så vet jeg flere menn i 20 årene som ser på det.

Endret av Poirot
AnonymBruker
Skrevet

35 år, høyskoleutdannet med lavere grad (Bachelorgrad pluss et ekstra år). Adjunkt og jobber som lærer i estetiske fag. Jeg elsker Paradise Hotel og finner stor glede i å kjefte til TVn og godte meg om en annen når ting skjer der inne :nigo:

Anonym poster: 5695f1ae5f002b5ca94e493e9609c164

Gjest Cytosin
Skrevet

Dette er første året jeg følger med på Paradise. Jeg har alltid sett ned på folk som ser på slik søppel-tv som Paradise jo er :fnise: , men fy så underholdende det er i eksamensperioden. Jeg er ikke den eneste som følger med på paradise på universitetet mitt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er 23 år, er snart ferdig med en mastergrad i fysikk, begynner å jobbe i et oljeselskap til høsten - og jeg elsker Paradise :)

Endret av fro
  • Liker 1
Gjest Cytosin
Skrevet

Er 23 år, er snart ferdig med en mastergrad i fysikk, begynner å jobbe i et oljeselskap til høsten - og jeg elsker Paradise :)

Broren min som er utdannet industriell matematiker ser også på Paradise i blant ;)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det virker som om det er mer en jentegreie enn en fjortisgreie.

Skrevet

Broren min som er utdannet industriell matematiker ser også på Paradise i blant ;)

Haha, det kan jeg tenke meg, mine industriell matematiker-venninner er de jeg pleier å se sammen med :D

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk, folkens :D

Skrevet

Spiller ikke noen rolle om dere har master i det ene og det andre. Et program som KUN omhandler sex, krangling, drikking og intriger er latterlig lavmål.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vil ikke si jeg elsker programmet, men hjernedød underholdning som paradise er akkurat det jeg trenger etter lange dager på skolen. Lett underholdning som ikke krever at jeg tenker, folk som driter seg ut og jeg kan sitte hjemme å føle at jeg er bedre enn dem. Helt perfekt.

• Liker 4
Skrevet

Tar også høyere utdanning. Er ellers veldig lite glad i drama i mitt eget liv. Er en rolig person, stort sett. Er ikke partyløve selv, men jeg liker en god fest i blant.

Skjønner ikke hvordan noen kan si at å se Paradise er "lavmål". Må da være lov å ha forskjellige smak i TV-programmer. Jeg syns at Two and a half men er lame, men går ikke rundt og dømmer folk som ser på det.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...