Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med problemer som for andre kanskje er bagateller. Jeg elsker en mann som behandler meg som det passer ham. Dvs han kommer til meg når han har lyst på sex, varmer meg opp med dater, lover gull og grønne skoger om fremtiden, øker håpet mitt mye slik bare han kan.. Han flørter, deler følelser, gir meg den varme trygge følelsen, følelsen av å bli elsket, dette kan vare i noen måneder, så forsvinner han. Det er som at noen slår av lyset, han stikker fra meg og unngår meg til det faller ham for godt å komme tilbake og da gjentar han det samme. Han er den første kjæresten min, om jeg kan kalle ham en kjæreste.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?

Han stiller ikke opp om jeg trenger ham, han bare kommer når det er noe han vil.

Men det viktigste er, kan noen forklare meg hvorfor han gjør dette? Hvorfor late som at vi har noe, at vi er kjærester, at jeg betyr noe for ham, for så å bare stikke? Hvorfor gjør han dette mot følelsene mine? Jeg sliter litt fra før av, og fikk en kraftig depresjon som følge av oppføsrelen hans. Spørsmåle står jo i kø, hvorfor gjør han det, hvorfor stikker han, er jeg ikke bra nok, pen nok, fin nok?

Jeg har klart å bryte meg løs før, innsett at det er over, og gått videre. Men etter en stund tar enten han eller jeg kontakt igjen, og jeg klarer ikke å motstå ham.

Skjønner ikke hvordan jeg noensinne skal komme unna ham, han setter inn alle støt når han vil tilbake igjen, flørter og elsker seg tilbake i armene mine. Sier ting som jeg blir glad av å høre.

Jeg ville bare ikke tro at noen er så slemme at de sier og gjør hva som helst for å få det de vil ha, og lar meg sitte igjen med noe knust hjerte..

J19

Anonym poster: e78d88260c3ca9bd90b35777cf8386c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestem deg. Og gå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør det fordi han kan. Han har tilgang til sex når det passer ham, og har sikkert sex med andre når han ikke har sex med deg. Han er ikke interessert i et forhold. Kutt kontakten med ham tvert, han leker med deg, og du bryter deg selv ned hvis du fortsetter å la ham gjøre som han vil. Han kommer ikke til å endre seg.

Anonym poster: 653df586f1049fa29190b825baeeae2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre virker det nok til at han bare utnytter deg. Du er ung og virker til å være litt naiv, uten at jeg mener noe vondt med det.

Men dette har han innsett og bruker det til sin fordel.

Det som da er viktig er at du vet at det ikke er deg det er noe galt med, men han!

Du har valget, fortsette i dette useriøse barnslige opplegget hans, eller være den sterke som setter foten ned.

Du fortjener en som liker deg for den du er, som ønsker å være med deg hele tiden og ikke bare når det er beleilig.

Han er bare en dritt som har funnet dine svake punkter og bruker dem mot deg.

Å kutte kontakt er vanskelig, men tro meg, det er verdt det!

Anonym poster: caffe9e12bbd82f5a5ff2132118575a7

• Liker 3
Gjest tinabetine
Skrevet

Kansje han blir lei av å bare gi og ikke få tilbake?

Skrevet (endret)

Jeg konkluderer med at han er en drittsekk som gjør slik han vil fordi han kan. Du må rett og slett bare stikke, og bli borte, for han er tvilsomt noe bra for deg. Han blir nok å såre deg, igjen og igjen og enda flere ganger etter det. Skjønner at det er vanskelig å stikke - men når du har klart å komme deg helt bort, så blir ting oftest mye bedre.

Edit: Vil legge til at jeg tviler på at det er fordi du "ikke er bra nok", som du sier. Høres mer ut som om det er HAN som ikke er bra nok.

Endret av LillaFrosk
AnonymBruker
Skrevet

Psykopatiske trekk?

Anonym poster: 99cc4d4050bf5132b91b8a4d7e655eef

Skrevet

Han spiller med deg. Han har skjønt at han kan bruke deg til akkurat det han trenger.

Det beste er å være steinhard på å ikke ta kontakt med han. Og blir det for vanskelig fordi han tar kontakt først, bytt telefonnummer/epost.

Skrevet

Sliter med problemer som for andre kanskje er bagateller. Jeg elsker en mann som behandler meg som det passer ham. Dvs han kommer til meg når han har lyst på sex, varmer meg opp med dater, lover gull og grønne skoger om fremtiden, øker håpet mitt mye slik bare han kan.. Han flørter, deler følelser, gir meg den varme trygge følelsen, følelsen av å bli elsket, dette kan vare i noen måneder, så forsvinner han. Det er som at noen slår av lyset, han stikker fra meg og unngår meg til det faller ham for godt å komme tilbake og da gjentar han det samme. Han er den første kjæresten min, om jeg kan kalle ham en kjæreste.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?

Han stiller ikke opp om jeg trenger ham, han bare kommer når det er noe han vil.

Men det viktigste er, kan noen forklare meg hvorfor han gjør dette? Hvorfor late som at vi har noe, at vi er kjærester, at jeg betyr noe for ham, for så å bare stikke? Hvorfor gjør han dette mot følelsene mine? Jeg sliter litt fra før av, og fikk en kraftig depresjon som følge av oppføsrelen hans. Spørsmåle står jo i kø, hvorfor gjør han det, hvorfor stikker han, er jeg ikke bra nok, pen nok, fin nok?

Jeg har klart å bryte meg løs før, innsett at det er over, og gått videre. Men etter en stund tar enten han eller jeg kontakt igjen, og jeg klarer ikke å motstå ham.

Skjønner ikke hvordan jeg noensinne skal komme unna ham, han setter inn alle støt når han vil tilbake igjen, flørter og elsker seg tilbake i armene mine. Sier ting som jeg blir glad av å høre.

Jeg ville bare ikke tro at noen er så slemme at de sier og gjør hva som helst for å få det de vil ha, og lar meg sitte igjen med noe knust hjerte..

J19

Tror du fortsatt på julenissen også?

Gjest Skogkar
Skrevet

Spørsmålet er jo hva DU gir ham, annet enn sex. Kanskje han føler at han gir av seg selv, deler sine innerste følelser og tanker. Men hva gjør du? Det skriver du jo ikke noe om.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti det samme. Fyren holdt på å ødelegge meg gjennom tre lange år. Gått tre år hos psykolog for å få tilbake min selvtillit . Han dro veksler på at jeg hadde et annet bilde av han enn det han egentlig er, akkurat slik psykopaten gjør. Han er vel ikke tilfeldigvis fra Sørlandet?, for det du forteller er skremmende lik beskrivelse av han jeg kjente, det å holde seg borte som det falt han inn osv....

Håper du klarer å komme deg vekk før du mister deg selv fullstendig slik jeg neste gjorde.

Jeg kunne fortelt mere inngående om den fyren men kjenner at det er tungt å rippe for mye opp i alt nok en gang. Fy søren for en sleip gris han var.

Anonym poster: 421ffdcdce632ad3fcbeed925d1b1f0c

Gjest Gjest
Skrevet

Spørsmålet er jo hva DU gir ham, annet enn sex. Kanskje han føler at han gir av seg selv, deler sine innerste følelser og tanker. Men hva gjør du? Det skriver du jo ikke noe om.

høres det ut som han deler tanker og sånn? Hun skriver hun elsker ham, tenker hun gjør alt for at han skulle blitt hos henne, men han ditcher likevel.

Gjest Skogkar
Skrevet

høres det ut som han deler tanker og sånn? Hun skriver hun elsker ham, tenker hun gjør alt for at han skulle blitt hos henne, men han ditcher likevel.

Hun skrev jo sitat; "Han flørter, deler følelser, gir meg den varme trygge følelsen, følelsen av å bli elsket, dette kan vare i noen måneder, så forsvinner han" Sitat slutt.

Så ja, det høres ut som om han deler tanker "og sånn".

Skrevet

Han kommer aldri til å slutte med dette. Kom deg vekk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev jo sitat; "Han flørter, deler følelser, gir meg den varme trygge følelsen, følelsen av å bli elsket, dette kan vare i noen måneder, så forsvinner han" Sitat slutt.

Så ja, det høres ut som om han deler tanker "og sånn".

Det jeg mente er at han feks kan sitte og si "når jeg og du får barn sammen, så blablabla". Og når han sier slike setninger så smelter jeg helt hen, han vet det. Jeg får et fyrverkeri av glede og håp inni meg, og jeg tolker det som at denne gangen stikker han ikke. Jeg deler alt mitt beste med ham, det best av meg, det beste jeg kan tilby, jeg prøver alt for å gjøre det godt for ham. Så snakker han om flytting, barn, får sex, får min enorme tilbedelse av ham, får min opmerksomhet og kjærlighet, så stikker han.. Månedsvis av gangen, uten et kny.

Det jeg mente at han får meg til å føle meg trygg, der og da, så stikker han..

Skrevet

Det jeg mente er at han feks kan sitte og si "når jeg og du får barn sammen, så blablabla". Og når han sier slike setninger så smelter jeg helt hen, han vet det. Jeg får et fyrverkeri av glede og håp inni meg, og jeg tolker det som at denne gangen stikker han ikke. Jeg deler alt mitt beste med ham, det best av meg, det beste jeg kan tilby, jeg prøver alt for å gjøre det godt for ham. Så snakker han om flytting, barn, får sex, får min enorme tilbedelse av ham, får min opmerksomhet og kjærlighet, så stikker han.. Månedsvis av gangen, uten et kny.

Det jeg mente at han får meg til å føle meg trygg, der og da, så stikker han..

Har du aldri hørt at tomt prat ikke er verdt en dritt?

Det eneste som betyr noe er hva han faktisk gjør ut av det i praksis.

AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri hørt at tomt prat ikke er verdt en dritt?

Det eneste som betyr noe er hva han faktisk gjør ut av det i praksis.

Og praksis gjør han ikke en drutt.. dessverre er jeg hengt opp i denne mannen, gjør alt jg kan for å hekt meg av fremover, jg vil ikke dette mer.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier ham kommer og går etter som hva han føler for.

Er der noen måneder og også stikker han igjen, så kommer han tilbake etter en stund igjen?

Hvor mange ganger har dette skjedd egentlig? Og over hvor lang tid?

Anonym poster: 165fc21a24fd3851345a63f7c383a73a

Skrevet

J19

Han tryllekunstneren og illusjonisten david copperfield, han som var sammen med claudia schiffer og tryllet bort den kinesiske mur foran den kinesiske partiledelse og tv-kameraer, -

han sa, - folk elsker å bli bedratt!

Der har dere svaret. Dere liker å bli lurt.Det er problemet. Jeg, når jeg møter mennesker som gir meg lovnader av fri fantasi, ja da kaller jeg han eller hun ett fantasifullt menneske. Ikke verre enn det.

Man behøver ikke tro på andre mennesker bare fordi folk forteller deg ting.

Dersom ingen hadde hørt på hverandre så hadde det heller ikke vært noen krig på jorda!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...