Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke denne overskriften plasserer meg i "Merkelige, morsomme overskrifter", men visste ikke en bedre måte å formulerere meg på. :fnise:

Jeg kjøpe gave til guttebaby.

Moren er ganske alternativ. Spiser vegansk, bruker ikke internett, bor i kollektiv, ungen skal ha tøybleier, etc. Hun har noe perifer familie, som jeg regner med bare kommer til å gi et par basisgaver. (Kanskje overflødig å informere om, men jeg ville bare gi dere et inntrykk.)

Budsjettet mitt er bare 300kr, kanskje jeg kan få noe finere for dette på internett enn i butikk?

Så, har dere noen gavetips til babyen?

Anonym poster: a122bb330291fee9f6a7e1e02f6c5500

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ull er fint, ja. Og slike babyoljer og kremer som er produsert miljøvennlig. Burts bees, er ikke dette en serie som er populær og har mye gode produkter? Finnes sikkert mye annet også, på helsekost eller i naturvennlige butikker. :)

Anonym poster: 77db4aa8715d29faa1e88c24cdd5ce8d

AnonymBruker
Skrevet

Kan du strikke?

I så fall ville hun elsket det om du kjøpte ullgarn, plantefarget det og strikket noe til ungen. Ta bjølrkeblader f.eks, det er enkelt å få tak i og gir gult garn.

Anonym poster: 2d0ef1e286d8885f9ca3401a33fa87a5

Skrevet

Kanskje noe annet enn ull? Vet om flere veganere som holder seg unna ull også. Bambus er et godt alternativ :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bodier regner jeg med hun får av familie. Vet det sikkert er kjempepraktisk å ha mange, men jeg vil på en måte kjøpe noe mer spesielt. Alle de andre gavene til barnet tror jeg er veldig anonyme.

Takk for tips ang. Burts Bees, skal sjekke det ut! Men det er jo en forbruksvare da...

Kanskje for mye å håpe på å gi gave som skiller seg ut/er minneverdig med mitt lille budsjett.

Skulle ønske jeg kunne strikke, ja! :fnise:

Anonym poster: 212dc2992853e1020f4e8cc63a75c676

Skrevet

Burt's Bees er ikke vegansk, bare sånn at du vet det! På lovelula.com finner du masse gode kremer og andre ting som er det. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Har de hage?

Du kunne jo i så fall gitt henne en gojibærbusk

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

Bambusklær kan jo slå ann? Mer miljøvennlig, vegansk og bra for huden. Lilleba har noe i bambus. Ikke gå for ull, hun kan være motstander... Jeg tenkte også bæresjal/ringslynge, men kan hende dette er noe hun heller vil velge ut selv siden man bare trenger en slik.

Endret av WendyClear
Gjest WendyClear
Skrevet

Har de hage?

Du kunne jo i så fall gitt henne en gojibærbusk

Det er vel heller en gave til moren enn barnet?

Skrevet

Kjøpe eller lage treleker...?

AnonymBruker
Skrevet

http://www.green-rose.no/

sjekk ut denne nettsiden. her har de økologiske klær å litt div. laget av bambus og hamp.

Anonym poster: d700ca33fe78674debc4f004d7598e1c

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller en gave til moren enn barnet?

Det er noe ungen får glede av når han blir litt eldre, koster bare 130 kroner, er lettstelt, hardfør og holder i mange år. Det er uansett ikke så lenge til ungen begynner å ete mos av frukt og grønt. Men ja, moren nyter også godt av en slik gave, ser ikke noe feil i det.

Skrevet

Non-nano solkrem. Badger har en slik for babyer.

Skrevet

Weleda har også fine babypleie produkter. Helseteppe, eller et annet type teppe?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hus skal bruke tøybleier foreslår jeg boddyforlengere http://www.vidunderb...hp?product=157. De er geniale, buker mine daglig, og gjør at de fleste boddye går over den "store" tøybleiebaken.

Oi, den var lur! :)

Gjest WendyClear
Skrevet

Hvis hus skal bruke tøybleier foreslår jeg boddyforlengere http://www.vidunderb...hp?product=157. De er geniale, buker mine daglig, og gjør at de fleste boddye går over den "store" tøybleiebaken.

Oi, den var smart. Jeg stemmer for en sånn en! Hvis hun er opptatt av miljøet så er jo også denne smart, da man slipper å hamstre bodyer i alle størrelser :)

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke denne overskriften plasserer meg i "Merkelige, morsomme overskrifter", men visste ikke en bedre måte å formulerere meg på. :fnise:

Jeg kjøpe gave til guttebaby.

Moren er ganske alternativ. Spiser vegansk, bruker ikke internett, bor i kollektiv, ungen skal ha tøybleier, etc. Hun har noe perifer familie, som jeg regner med bare kommer til å gi et par basisgaver. (Kanskje overflødig å informere om, men jeg ville bare gi dere et inntrykk.)

Budsjettet mitt er bare 300kr, kanskje jeg kan få noe finere for dette på internett enn i butikk?

Så, har dere noen gavetips til babyen?

Anonym poster: a122bb330291fee9f6a7e1e02f6c5500

MMR vaksine?

Anonym poster: d8d393a325ec297d1e544d8c34a0c22f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...