Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer hele tiden at min samboer er utro. At han går tilbake til eksen. Det er den samme hurpa gang på gang. Noen som så ''Slik blir du tidenes drittsekk'' i lenken over på forum siden? Der det stod om klinebildet. Han som sendte det til sin kjæreste. Det var min kjæreste. Han kysset en annen og sendte meg bilde for så å slutte kontakten helt, før vi flyttet sammen. Vi snakket ikke på noen måneder. Så fikk vi kontakt igjen og han gjorde det samme IGJEN. Bortsett fra at denne gangen klinet han med henne, og stakk til henne tre ganger mens jeg var der. Det var før vi ble sammen, men vi var som sammen og jeg bodde faktisk hos han den tiden. Forholdet var bare ikke offentlig gjort. Jeg gikk til andre på den tiden når han gjorde slikt, så jeg godtok det. Tilga han og jeg tok han til meg. Vi flyttet inn i noe nytt sammen og dette er nå snart et år siden.

Likevel drømmer jeg nesten hver natt at han er utro med henne. At han stikker, at jeg fersker de, alt. Jeg er så redd det vil skje og dumt som det høres ut gjør det at jeg ikke klarer stole helt på han. Jeg våkner sint, lei meg og fortvilet..

Anonym poster: 8c414f7e76eed2dd5281cfb05dc82825

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke akkurat som et sunt forhold, hvorfor gidder du være med ham?

Anonym poster: c7a41439be28eaee708e8935478c81db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike drømmer er stort sett bare drømmer, men i dette tilfellet virker det som om underbevisstheten jobber for fullt når du sover fordi du har vanskelig for å stole på han.

Jeg hadde aldri gått inn i et nytt forhold med en type som hadde oppført seg på denne måten. Han behandlet deg som en dritt, bare det burde jo få varsellampene til å blinke.

Men kjærlighet får oss til å gjøre de rarerste ting. Dersom han ikke har vist noen tegn til å være utro eller gjort andre kjipe ting siden dere flyttet sammen og oppfører dere som et par offisielt, da ville jeg nok sett på drømmene som kun drømmer.

Han har såret deg tidligere og slike ting kan hjemsøke en lenge etterpå.

Har selv hatt slike kjipe drømmer om samboeren min, men vet med meg selv at det kun er fordi jeg er redd for å miste henne.

Så med mindre du har mistanker i det virkelige liv, tror jeg bare du kan senke skuldrene...selv om slike drømmer aldri er hyggelige.

Anonym poster: 14548fe3511e0dcf26194d72a402cbfe

• Liker 1
Skrevet

.. Det høres ikke ut som om du har din fulle tillit til ham, nei. Og egentlig så synes jeg det er ganske forståelig, når han rett ut var en drittsekk mot deg i starten. Ville aldri gått inn i noe slikt selv..

Men.. Altså. Det er bare en drøm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg er samme han er enkel. Jeg elsker han og vi har nettopp fått en liten prinsesse sammen. Han viser ingen tegn på at han er utro, men det gjør ikke drømmene mindre vonde.. Skulle bare ønske de forsvant. Nei, jeg stoler nok ikke fullt på han egentlig. Men det syns jeg han bør forstå også..

Anonym poster: 237b6aa79385b6e65728c81488a921c9

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg er samme han er enkel. Jeg elsker han og vi har nettopp fått en liten prinsesse sammen. Han viser ingen tegn på at han er utro, men det gjør ikke drømmene mindre vonde.. Skulle bare ønske de forsvant. Nei, jeg stoler nok ikke fullt på han egentlig. Men det syns jeg han bør forstå også..

Ja, lurt å få barn med en slik idiot. Herregud.

• Liker 1
Skrevet

Her er det noen som er i like godt humør som vanlig og gjemmer seg bak Ab. Det var et kult svar!

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke akkurat det som var poenget mitt her da.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke akkurat det som var poenget mitt her da.

La meg se, han dumper deg på den latterligste måten, dere blir sammen igjen og du får barn med ham.

Ikke rart underbevisstheten din prøver å si deg noe om valget ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det noen som er i like godt humør som vanlig og gjemmer seg bak Ab. Det var et kult svar!

Neida, har man ikke lov til å være ærlig?

Skrevet

Neida, har man ikke lov til å være ærlig?

Selvfølgelig har man lov til det. Men når noen oppretter en tråd med den teksten som står i hovedinnlegget har personen det tydeligvis ikke helt topp akkurat nå. Da trenger man ikke komme med spydige kommentarer som det. Jeg syns ihvertfall ikke man skal klage på andres valg når det gjelder barn man HAR fått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...