AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Noen ting irriterer meg så grenseløst! Så inni svarte rett og slett, og tanken gjør meg sint! Nå behøver jeg sterkt en ublåsning. Min samboer og jeg har vært sammen et år, og bodd sammen nesten like lenge (Egentlig to år, men hadde en pause på 2mnd.) Om han er på jobb svarer han meg aldri! Jeg bruker ofte hans pc og der er han pålogget på facebook i den ene nettleseren, han har gitt meg beskjed om at jeg ikke trenger logge han ut, men logge meg inn på en annen nettleser. Ok, for det går fint. Problemet er at om jeg skriver til han svarer han aldri, men han skriver med andre samtidig. Så han ser at jeg har skrevet, men han bare svarer ikke meg. Samme gjelder telefonen. Om han er ute svarer han også sjeldent eller aldri, mens han snakker med absolutt alle andre kamerater (Han har ikke så mange venniner) Vi har sjeldent sex og vi kysser kanskje en gang hver tredje dag eller noe. Før kysset han meg hele tiden og vi hadde ofte samleie. Nå venter vi jo vårt første barn og jeg har tenkt han kanskje har mye å tenke på i den sammenheng og derfor ikke orker samleie, kyssing og slikt. Men å svare meg gjør han heller faen ikke! Tar jeg det opp med han blir han sint. Da ender han ofte med å stikke. Er vi hjemme bare drar han og foreksempel skrur på bilen i flere timer, da svarer han heller aldri på telefonen.. Jeg vil vite om han tar meg for gitt, om han vet at jeg er her uansett hva han gjør så han ikke trenger anstrenge seg. Om det er normalt å være sånn her, eller om det faktisk ikke er noe oss lengre. Dette er svar han aldri vil gi meg, desverre. Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Nei, det er ikke normalt. Sex og kyssing kan jo gå litt i bølgedaler, men at han ikke svarer deg er direkte frekt. Synes også det er umodent å bare stikke når du tar det opp med ham, men det er mange som går i full forsvatsposisjon dersom de føler seg anklaget. Hvordan tar du det opp med ham? Synes du burde prøve å prate med ham igjen og pass på at det ikke er i en anklagende tone a la "du tar aldri telefonen når jeg ringer". Var graviditeten planlagt? Kanskje han er stressa for det? Anonym poster: 015be292aea5fb9bc5296eacb5e0de7a 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Det var ikke planlagt, men vi gikk ikke på noenting en periode og var fullt klare over at om det gikk denne veien skulle vi beholde. Det kan godt hende det stresser han litt også, men jeg syntes han har vært sånn litt for lenge og det irriterer meg.. Jeg tar det opp på en ordentlig måte i starten, sier at jeg føler at han ikke setter pris på meg og at det sårer når han ikke svarer. Når han da stikker blir jeg sint! Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9
lykkestor Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Da bør man vurdere om man er villige til å bli i et slikt forhold. Jeg tror kanskje ikke jeg hadde orket det i lengden.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 ingen? Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9
Steinar40 Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Høres ikke ut som at han er spesielt klar (moden) for å få noe barn.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 Helt normalt. Han er trygg på deg, og trenger ikke å jakte mer. Bytte er felt og sikkret. Nå vil han ordne andre praktiske ting.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #8 Skrevet 29. mai 2013 Det er jo ikke noe gøy uansett for jeg blir jo redd for at han kanskje er over meg.. Jeg vil jo ikke miste han, men jeg vil heller ikke ha det sånn her. Jeg skulle ønske han kjempet litt for meg egentlig Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Jeg reagerer litt på at dere bare ble gravide uten å ha blitt ordentlige enige om det først. Anonym poster: 26c3ee2c35d538902fcc5cc4ac57d39b
Gjest BettyBoop Skrevet 29. mai 2013 #10 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Quote slettet pga rydding. Daenerys, mod. hadde han elsket deg så hadde han ikke ignorert deg hele tiden hadde han vel? Endret 29. mai 2013 av Daenerys 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #11 Skrevet 29. mai 2013 hadde han elsket deg så hadde han ikke ignorert deg hele tiden hadde han vel? Jeg vet faktisk ikke. For når han er med meg her er han snill. Han kysser meg hver morgen før han drar avgårde på jobb ettersom han begynner tidligere enn meg. Han overrasker meg ofte med sjokolade, jordbær og sjokolademelk ettersom han vet jeg elsker det. Han holder rundt meg hver natt, og på kveldene når vi ser tv eller film ber han meg alltid legge meg ned på han eller inntil han så holder han hånden på meg og stryker over meg resten av kvelden. Problemet er bare når han går ut.. Da blir han en helt annen person med en gang. Da bare overser han meg totalt, og det sårer. Jeg forstår bare ikke. Om han virkelig ikke liker meg eller elsker meg lenger, hvorfor er han fortsatt her med meg da? Hvordan holder han på slik som han gjør? Han er jo snill utenom dette, for når det kommer til det her. Nei, da er han faktisk ikke så snill at det gjør noe egentlig. Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9
Gjest BettyBoop Skrevet 29. mai 2013 #12 Skrevet 29. mai 2013 Jeg vet faktisk ikke. For når han er med meg her er han snill. Han kysser meg hver morgen før han drar avgårde på jobb ettersom han begynner tidligere enn meg. Han overrasker meg ofte med sjokolade, jordbær og sjokolademelk ettersom han vet jeg elsker det. Han holder rundt meg hver natt, og på kveldene når vi ser tv eller film ber han meg alltid legge meg ned på han eller inntil han så holder han hånden på meg og stryker over meg resten av kvelden. Problemet er bare når han går ut.. Da blir han en helt annen person med en gang. Da bare overser han meg totalt, og det sårer. Jeg forstår bare ikke. Om han virkelig ikke liker meg eller elsker meg lenger, hvorfor er han fortsatt her med meg da? Hvordan holder han på slik som han gjør? Han er jo snill utenom dette, for når det kommer til det her. Nei, da er han faktisk ikke så snill at det gjør noe egentlig. Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9 du sa jo dere nesten aldri kyssa lengre.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #13 Skrevet 29. mai 2013 du sa jo dere nesten aldri kyssa lengre. Ja, vi gjør jo ikke det så ofte. Han kysser meg før han drar på jobb, gjerne på pannen eller kinnet da jeg liker det godt. Ellers kysser vi før han drar noen steder som oftes.. Utenom dette er det ikke mye Anonym poster: 93d9952ff02c7d10db1559f89f7d7fa9
Gjest Daenerys Skrevet 29. mai 2013 #14 Skrevet 29. mai 2013 Tråden er ryddet for personhets. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå