Gå til innhold

Til menn som liker 40 åringer:))

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan liker du at vi damer kler oss? Føler eg er i min beste alder og føler meg flott . Vil gjerne kle meg fint,men må passe til alderen da;) berre artig med litt innspel...

Anonym poster: c38b5af6c0e50a3830db5fc2cfaed63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer på 40 er absolutt i sin beste alder.

Det viktigste er at du ikke kler deg slik som damer i 20 åra. Det blir lett litt harry når damer på 40 kommer med naglebelter og leopardmønster eller utvasket dongeri. Men def finnes ingen regel uten unntak. Alt kler den skjønne.

Hvis du har fin kropp må du gjerne kle deg i tettsittende drakt med tights. Bruk gjerne litt farger og smykker. Viktig at fargene matcher hverandre.

Et pent skjerf kler de fleste. Det finnes mye fint for damer i den alderen. En liten utringning er alltid velkommen hvis du har noe å viser frem, men alt med måte.

Pene sko er også viktig. Unngå de lengste hælene. Er hverken pent eller bra for helsa.

Og for all del. Ikke kom i joggedress og joggesko.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her,takk for fine innspel:) enig i alt du skriver...idag er det sommervarme her,eg vurderer en småblomstra kjole med en kvit tights ( går til knea) under....føler eg kler det,er 170 og 70kg,likar å holde meg i form.

Anonym poster: c38b5af6c0e50a3830db5fc2cfaed63d

Skrevet

Høres riktig pent ut :-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Om du tar tips fra andre kvinner i samme alderskategori så høster jeg selv mye skryt og mange lange blikk for min kropp kledd i smale blyantskjørt (farve etter årstid), silkebluser, smarte, smale cardigans, matchende belter og sko med hæler fra 5 - 9,5 cm.

Så skal det nevnes at hæler på 8 - 10 cm krever holdningen og ganglaget til å bære dem med stil.

Fasongsydde drakter (skjørt + jakke) kombinert med et silkeskjerf løst knyttet gir en solfistikert stil som høster tilsvarende blikk.

Kle deg elegant og avslappet i en stil du trives med :)

- og som alt nevnt av Luring-59, la 20 åringene ha sine spesielle klær for seg selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg mener er lurt er å droppe tightsen og heller kjøpe litt lengre kjoler. Hvit tights som synes skriker 40, 50 og til og med 60-åra.

Anonym poster: 8efdcbc1d45208a162aad9bf70d88eec

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

En ting jeg mener er lurt er å droppe tightsen og heller kjøpe litt lengre kjoler. Hvit tights som synes skriker 40, 50 og til og med 60-åra.

Anonym poster: 8efdcbc1d45208a162aad9bf70d88eec

Har man pene ben så trenger ikke kjolene være så sid at den når ned til anklene, men lenger enn mini-mini utgaven er smart.

Rundt kneet et sted, og med pene ben gjerne litt over kneet, men som sagt ikke mini-mini utgaven ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tights på 40-åringer? Ikke pent i det hele tatt uansett hvor fin kropp du har.

Anonym poster: c971a5e7870654cdd5862d91fbaea25c

Gjest Eurodice
Skrevet

Tights er stort sett ikke pent på noen, synes jeg. Det ser upåkledd ut. Mange kunne med fordel kjøpt store speil og sett hvordan de tar seg ut.

• Liker 1
Gjest Reza08
Skrevet

5niqe0.jpg

Dette antrekket passer fint til damer i denne aldersgruppen.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Flott kjole denne, Reza, men det er selskapskjole. Hva synes du ellers kan være kledelig?

Endret av Arabella
Skrevet

Absolutt ikke enig - min mor har passert 50, og hun ser helt fantastisk ut i tights som går til ankler eller knær, og kjole! Hun er en vakker, slank kvinne som holder seg for alderen, men jeg vil nå tørre å påstå at tights er en ting du kler eller ikke ut i fra andre kriterier enn alder!

• Liker 4
Gjest Reza08
Skrevet

Flott kjole denne, Reza, men det er selskapskjole. Hva synes du ellers kan være kledelig?

Dette kan også være kledelig til ei dame i 40-årene.

k31vm1.png

Skrevet

Det viktigste er at du ikke kler deg slik som damer i 20 åra. Det blir lett litt harry når damer på 40 kommer med naglebelter og leopardmønster eller utvasket dongeri. Men def finnes ingen regel uten unntak. Alt kler den skjønne.

Eh, er det bare damer på 40 som blir harry med naglebelter og leopardmønster?

Kan ikke se at så mange damer i 20-åra går med det. Kanskje noen horer her og der.

Skrevet

Den der hang som en sekk på kroppen, så kan ikke helt si meg enig...

Skrevet

Damer over 40 har ikke spretne nok pupper til å holde den der oppe uten BH. :P

Skrevet

Og ikke diss leopardmønster! :snurt:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Damer over 40 har ikke spretne nok pupper til å holde den der oppe uten BH. :P

Noen av dem har det, - ikke alle.

Og det har neimen ikke alle 20 åringer heller :opplyser:

Og så langt jeg har vært i stand til å observere så skjer det ikke noe 'rart' med en pupp i det klokken slår midnatt mellom 39 år og 364 dager..og 40 runde år.

Nå er jeg skarp, men det var ikke min stil for å si det veldig forsiktig ;)

Og ikke diss leopardmønster! :snurt:

Det er en hårfin grense mellom übertacky og highly sophisticated mht. "puseprikker" og "tigerstriper".

Den grensen skal du ha stålkontroll på for å havne på riktig side.

Et grått Cartier skjerf med puseprikker til en sort drakt er gull.

En leopardgylden stretchtopp med puseprikker trenger ikke være det samme...

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...