Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er kvinner så vanvittig bekymret over TRUSEKANTEN?

Helt ærlig - hvor tett er man om det er noe man tenker over?

Anonym poster: 1bcaa1deb78febfa5f14b4b776cc1a55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er stygt når man ser bulken der kanten skjærer inn i huden. Bruker bestandig en hudfargel litt løs g-streng når jeg går f.eks i kjole. Da syns det ikke.

Skrevet

Man bryr seg vel egentlig ikke så mye om hva andre synes, men man føler seg mye finere og ikke minst plettfri selv da.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er stygt når man ser bulken der kanten skjærer inn i huden. Bruker bestandig en hudfargel litt løs g-streng når jeg går f.eks i kjole. Da syns det ikke.

Men under treningstights? Seriøst :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gått med trang treningstights uansett. Det blir som å bruke strømpebukse på trening. Ler litt inni meg av jenter som går sånn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere som bruker string under tre

Jeg hadde ikke gått med trang treningstights uansett. Det blir som å bruke strømpebukse på trening. Ler litt inni meg av jenter som går sånn.

Javel...? Tights er da et temmelig normalt plagg å bruke på trening, men leser stadig her på KG at det er fullstendig krise om trusekanten synes under denne. Og det er jo bare idioti :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Man bryr seg vel egentlig ikke så mye om hva andre synes, men man føler seg mye finere og ikke minst plettfri selv da.

Skjønner ikke helt hvorfor man er penere når man ser ut som om man ikke har truse på seg.

Skrevet

det var veldig viktig før, fordi jeg vokste opp med det. Nå bytter jeg litt på i hverdagen og på trening.

Under pentøy er det alltid string.

Og jeg går alltid med spanx for lårene gnikker og hovner opp om jeg blir varm...

spanx23.jpg

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man er penere når man ser ut som om man ikke har truse på seg.

Det er ikke poenget. Poenget er å få en glatt siluett.

Skrevet

Jeg bruker alltid stringtruser. Når jeg har på joggebukse eller om det er en stram tights, om jeg trener eller om jeg har chilledag til tusen. Jeg synes det er mer komfortabelt å bruke stringtruser, og om det ser ut som jeg er naken under klærne bryr jeg meg ikke om. Det er ingen regler mot det. Også er det jo noe med å føle seg fin fra innerst til ytterst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...