AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Vert på fylla og latt ungene legge seg selv. Crucify me. Anonym poster: 8b3a883c22ce07f0f8d9fabbbb7f0661
PanLi Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Avhengig av hvor gamle de er, og hvor ofte dette skjer. Jeg ville synes det var uansvarlig hvis de er små. Jeg vet ikke om jeg ville korsfestet deg, men visste jeg at dette var noe du drev med regelmessig, og jeg var usikker på din oppfølging av barnene sånn ellers, så ville jeg kontaktet Barnevernstjenesten. Alternativt kan du gjøre det selv, og f.eks søke råd om avlastningsordning dersom du er aleneforsørger, opplever at det blir for mye for deg og ikke har familie/venner som kan hjelpe og avlaste deg. Barnevernstjenesten er der for å hjelpe å unngå nettopp sånne situasjoner som det du beskriver.
Gjest extra Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Vert på fylla og latt ungene legge seg selv. Crucify me. Anonym poster: 8b3a883c22ce07f0f8d9fabbbb7f0661 Synes ikke du bør takle det slik du gjør ved å skrive her. Lag heller noe godt til ungene og tilbring tid sammen med de. Dersom det er engangstilfelle slik PanLi skriver så tar du ansvar og ikke gjør det igjen. Dersom det har skjedd flere ganger så må du sette deg ned og tenke: Hvorfor gjør du slikt når du har barn hjemme? Og la dette være siste gangen Endret 29. mai 2013 av extra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå