Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nær venninne som skal få en gutt i juni, og jeg har lyst å kjøpe noe skikkelig fint til den lille gutten :) Derfor søker jeg råd her inne hos dere.

Hva ville du ønsket deg? Hva får man nok av? Hvis klær, hvilken størrelse bør jeg kjøpe i, bør jeg kjøpe noe han kan bruke om en stund eller med en gang?

Og utenom klær, hva kan man ha bruk for?

Prisnivå ca. 5-600 kr eller litt over.

Anonym poster: ec6732e5aaea894c3f5b675db7ca835f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt for å kjøpe tibg som er nyttig. Klær får man nok av fra andre uansett. Hva med et UV-telt for eksempel? Eller et støpesett til fot og hender?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg helseteppe, sengesett, søte gulpekluter, kluter og håndklær til babyen. Klær ønsker vi oss fra str 68 og oppover... Ellers er stelleprodukter som sinksalve, badeolje ol kjekt å få.

Anonym poster: 94bb6f0a3bec478afe3f43f282aec207

Skrevet

Jeg er litt for å kjøpe tibg som er nyttig. Klær får man nok av fra andre uansett. Hva med et UV-telt for eksempel? Eller et støpesett til fot og hender?

Jeg fikk sommerbaby i fjor og hadde ikke fått noe nytte av de tingene der. Hadde foretrukket klær og leker.

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk sommerbaby i fjor og hadde ikke fått noe nytte av de tingene der. Hadde foretrukket klær og leker.

Og jeg kjenner folk som er glade for å ha fått det til sommerbaby. Og støpesett er jo koselig uansett.

• Liker 1
Skrevet

Uv-telt!!!:)

Parasoll til vognen, klær fra 68 og oppover (husk å tenke på sesongene), et godt kvalitetspledd ble jeg veldig glad for.

Skrevet

Jeg syns støpesett er superharry, så jeg hadde aldri brukt det. Folk er forskjellige! ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns støpesett er superharry, så jeg hadde aldri brukt det. Folk er forskjellige! ;)

Synes det er koselig jeg :) Påskekyllinger med glitter og selvlagde nisser de mest sansynlig kommer til å lage i barnehagen, sklir ikke akkurat ikke inn i interiøret, men så koselig det er! Jeg skal hvertfall dekorere med slikt, enn så "Harry" mange synes det er :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dorullnisser og glitterkyllinger laget av niesen og nevøen min som jeg har blir høyt verdsatt og står selvfølgelig framme, men syns det blir noe helt annet enn et støpesett jeg har mekka sammen selv. Men som sagt, folk er forskjellige. Noen støper jo gravidmagen i gips og henger opp på veggen også.

Endret av Sol79
Skrevet

Ulltøy til høsten eller søte sommerbodyer.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Et personlig pledd med navn osv. Men da må du nesten vite navn, fødselsvekt og slikt da..

http://www.pledd.net/

En artig babygym (fåes kjøpt i lekebutikker) er også gull verd, men det er såklart en begrenset periode man har bruk for den.

Skrevet

Det aller meste vi fikk kunne vi ikke bruke spesielt lenge. Klær og sånt vokste babyen ut av i løpet av et par uker, det var først da han rundet 6 måneder at han brukte hver størrelse litt lengre.

Det vi fikk, som vi satte aller mest pris på, var ullteppet ei venninne hadde heklet, samt noen nydelige strikkeplagg fra bestemor og oldemor. Ullteppet brukes fremdeles daglig, snart ett år etter, mens den strikka ulldressen vi fikk ble brukt flittig hele vinteren.

Hvis du ikke strikker selv, hva med denne nøstebarndressen i en størrelse som passer til vinteren? De er helt fantastiske, og jeg hadde i hvert fall ikke kommet så langt at jeg hadde tenkt på ulltøy da babyen kom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg solhatt ;)

Anonym poster: 10b19818a7a4585ebf66821aca1036b5

Skrevet

Jeg blir veldig glad for bøker, gjerne med en personlig hilsen i, kjøredresser til høst og vinter, ellers har vi f.eks ikke kjøpt en eneste bamse til gutta og håper jo på å få noen, har også kjøpt lite klær siden alle sier at man får så mye :fnise: . Kanskje lurt å fiske litt etter hva de har gått til innkjøp av?

Skrevet

Sengesett, håndkle, helseteppe, fleeceteppe, sommerlue, klær i større størrelser til høsten/vinteren str 74 feks., bamse, koseklut, søte gulpekluter ( feks nameit sine med finemønster på) bamse, rangle - som er god å holde i, lamaze leke ( de har de på br leker ihvertfall) lekespeil på hjul, gode ullsokker, pekebok, stoffbok,

det er kkke alt man trenger med en gang da - men det er ting jeg hadde blitt glad for å få. Om jeg ikke hadde hatt så mye fra før, men det har hun vel ikke hvis det er førstemann ?!

Skrevet

Jeg ville gitt et nøstebarnsett i ull/silke, de fleste klærne man får i gave er bomull. Jeg syns bomull blir veldig klamt i sommervarmen. For eksempel denne bodyen og denne buksa, vi har de samme plaggene og bruker de mye. Veldig strekkelige og holder lenge selvom babyen vokser fort :)

Solhatt som nevnt lenger opp er også en god ide!

Skrevet

Babyteppe, håndkle med hette til barnet, babysovepose, spisesett i plast (sånn typ skåler og plastskjeer), gaskluter til gulp og svøping, myke rangleleker som er trygge å spise på. Leketeppe kanskje, hvis de ikke har fra før av.

Skrevet

Klassiske bøker er hyggelig å få. Som fine utgaver av hakkebakkeskogen for eks. En koselig rolig barnecd med fine sanger for voksne og babyer, for eks Frelsesarmeens bom chika bom. Hjemmelagde ting er superkoselig, vognteppe o.l. Bodyforlenger er veldig kjekt. Eller litt mer eksklusive klær som kan brukes til høsten fra nøstebarn for eks.

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi ønsker oss håndklær, ullklær til høsten, heldress fra Nøstebarn til høst/vinter, leker, bøker etc... Blir også glad for luer med solfaktor i eller søte sommerklær. Vi har egentlig det vi trenger av klær i str. 50/56, men blir alltid glad for litt til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...