AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har tenkt å utvide hullene i ørene men jeg har noen få spørsmål. 1. Skal bestille "expanders" fra 2mm - 5mm. Og jeg skal utvide 1mm i måneden elle sjeldnere. Må jeg da kjøpe plugs i hver størrelse, eller går det ann å bare ha i expandere hele tiden frem til jeg er kommet til 5mm? Så begynne med plugs da? 2. Hvor ofte må jeg rense og hva skal jeg rense med? Klorexohdin (eller noe sånn) eller saltvann (hvordan gjør jeg det?) Håper noen kan svare på spørsmålene mine! :-) Anonym poster: 1eab2123e3be1741d1d41d9972286fd7 Anonym poster: 1eab2123e3be1741d1d41d9972286fd7
Noir Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Når du skal utvide vil jeg anbefale å bruke strekkesmykker som spiraler eller tapers. De har en ende som er tynnere og blir gradvis tykkere. Mye enklere å få inn. Strekk etter at du har dusjet, bruk feks vaselin på så det glir lettere. Spiraler eller tapers kan du få til en billig penge på nett, finnes egne strekkepakker med forskjellige størrelser. Jeg begynte med 2mm, deretter 4mm osv. med spiraler, gikk helt fint. Edit: Rens med sterilt saltvann:-) Og vær sikker på at hullene er grodd skikkelig før du strekker på dem Endret 28. mai 2013 av Noir
Ritaha Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Ja, med expanders mener jeg tapers. Men skal jeg gå med taperen inni øret het til jeg skal strekke mer, eller er jeg nødt til å kjøpe plugs?:-)
Noir Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jeg hadde ikke orket å kjøpe det for hver størrelse, og du må selvfølgelig ikke ha plugger nei. Vent til du er på den størrelsen du vil ha. Er alltids en viss sjanse for at du synes 5mm er for lite og går videre når du først har kommet dit (jeg stoppet ikke på den størrelsen som var planlagt på forhånd). Men det finner du vel ikke ut av før du har prøvd å gå med plugger litt først, så skaff et par til 5mm. Endret 29. mai 2013 av Noir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå