Gå til innhold

Hva synes du om tatoveringer? Har du en? - hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke tatovere masse på kroppen min. Jeg vil liksom ikke være den “typen” jente. Jeg passer ikke til det, synes jeg. Men jeg kan tenke meg å ta to tatoveringer litt senere, til neste år eller noe. Jeg elsker Lord of the Rings, og kunne tenkt meg en tatovering med et sitat av Aragorn, “A day may come when the courage of men fails… but it is not THIS day.” eller Arwen. “I would rather share one lifetime with you than face all the Ages of this world alone.”Galadriel har et bra sitat og, “Even the smallest person can change the course of the future.” Så blir en av dem tenker jeg. Og et bilde av ringen selvfølgelig.

paper-rip-movie-lordoftherings-lord-of-the-rings-210343.jpg?w=487

Ringen med teksten bak kunne jeg tenkt å ha tatovert høyt på ryggen, ved skuldra eller korsryggen.

Jeg kunne tenkt meg en nede på foten, men vet ikke hva som passer der, men så vil jeg ikke ha mer enn et sitat og et bilde, så… ja.

Hva synes du om ideen min om tatovering?

Hva synes du om tatoveringer generelt? Har du en eller flere, i såfall hva? :smilorange:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv syns jeg tatoveringer er helt greit, men syns at det er flere stygge tatoveringer der ute enn fine. En kompis av pappa tatoverte Manchester United over hele armen som 50 årsgave til seg selv :klo: Vil påstå den tattisen havner i kategorien mindre fin... Er mer fan av personlige tatoveringer som betyr noe for vedkomne, ellers føler jeg det fort kan bli trashy. Liker også bedre ordtak/quotes, så din tatovering kan absolutt bli bra, sålenge du tenker over størrelse og skrift :)

Skrevet (endret)

Jeg syns 99.9% av alle tattoveringer er stygge.

Endret av Chloe-
Skrevet

Jeg syns tatoveringer på kvinner i 99% av tilfellene er harry. Menn kler de mye bedre...men de kan fort se harry ut de også.

Skrevet

Jeg syns tatoveringer på kvinner i 99% av tilfellene er harry. Menn kler de mye bedre...men de kan fort se harry ut de også.

Sant det, ja! Noen kler det bedre enn andre. Synes små, enkle tatoveringer er bedre. Litt sexy på noen og, f.eks. over rumpa, ved halebeinet eller noe. Synes det er litt fint på jenter..

Skrevet

Jeg liker det, så fremt det ikke blir for mye på en person som ikke kler det. Selv har jeg en skorpion på halsen.

Når det kommer til din tatovering, så synes jeg det er for vanskelig å se det for meg ordentlig til at jeg kan si noe på det :P

Skrevet

Selv syns jeg tatoveringer er helt greit, men syns at det er flere stygge tatoveringer der ute enn fine. En kompis av pappa tatoverte Manchester United over hele armen som 50 årsgave til seg selv :klo: Vil påstå den tattisen havner i kategorien mindre fin... Er mer fan av personlige tatoveringer som betyr noe for vedkomne, ellers føler jeg det fort kan bli trashy. Liker også bedre ordtak/quotes, så din tatovering kan absolutt bli bra, sålenge du tenker over størrelse og skrift :)

Det synes jeg og er både finere og bedre generelt, at den betyr noe. Jeg liker sitatene fra Lotr, pga. at de gir mening, de kan bety noe for alle liksom. Synes det er fine sitater, og kunne gjerne hatt en på kroppen. Men det får jeg se på :)

Skrevet

Har planlagt en full sleeve jeg. Gleder meg:)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg liker det, så fremt det ikke blir for mye på en person som ikke kler det. Selv har jeg en skorpion på halsen.

Når det kommer til din tatovering, så synes jeg det er for vanskelig å se det for meg ordentlig til at jeg kan si noe på det :P

Litt enig der.. Synes den ringen kan bli for mye for meg. I så fall må den være liten, men det kan bli vanskelig for artisten, i og med at det er enn innvikla skrift på. Sitatet derimot er enklere og kler de fleste... Men jeg vil heller ikke følge trenden, der mange nå tatoverer sitater.. men det er jo uansett bedre føler jeg.

Endret av sandkri01
Skrevet

Har planlagt en full sleeve jeg. Gleder meg:)

Nice!! :) lykke til da

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det hørtes ut som en fin idè.

ja jeg har flere. bla full sleve. den er jeg spesielt glad i , er en slags bilde historue som betyr veldig mye for meg.

også har jeg en minnetattovering. jeg har mistet en av mine foreldre i ung alder. og det har vært noen veldig tøffe år. så at jeg har klart meg gjennom det var viktig for meg å markere med en tattovering. og hver gang jeg ser den vil jeg tenke på de gode minnene:)og det er en del av min historie, det er en av de tinga som har gjort meg til den jeg er i dag. på godt og vondt.

har 1 til det er favoritt blomsten min.

Anonym poster: a55143b606df1d95de09f92524397c8a

Skrevet

Nice!! :) lykke til da

Takk:) Har sett meg ut ei som er superflink med farger og har feminine linjer. Og hun er dessuten flink til å bare fridesigne tatoveringer også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "DYBDE 3 M" over fitta... Moral of story: Ikke la vennen din tatovere deg i fylla!!!

Anonym poster: 8936999064895624b7701c7abe4f75f8

• Liker 3
Skrevet

jeg synes det hørtes ut som en fin idè.

ja jeg har flere. bla full sleve. den er jeg spesielt glad i , er en slags bilde historue som betyr veldig mye for meg.

også har jeg en minnetattovering. jeg har mistet en av mine foreldre i ung alder. og det har vært noen veldig tøffe år. så at jeg har klart meg gjennom det var viktig for meg å markere med en tattovering. og hver gang jeg ser den vil jeg tenke på de gode minnene:)og det er en del av min historie, det er en av de tinga som har gjort meg til den jeg er i dag. på godt og vondt.

har 1 til det er favoritt blomsten min.

Anonym poster: a55143b606df1d95de09f92524397c8a

Takk :) synes jeg og, får vurdere om det blir eller ikke... ;)

så bra! Det er fint og minnerikt med sånne tatoveringer, der man minnes noen eller noe.. Da betyr den noe for deg, og det er viktigere enn en innvikla tatovering med masse randomme ting på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har "DYBDE 3 M" over fitta... Moral of story: Ikke la vennen din tatovere deg i fylla!!!

Anonym poster: 8936999064895624b7701c7abe4f75f8

hahah så braa!

• Liker 2
Skrevet

Litt enig der.. Synes den ringen kan bli for mye for meg. I så fall må den være liten, men det kan bli vanskelig for artisten, i og med at det er enn innvikla skrift på. Sitatet derimot er enklere og kler de fleste... Men jeg vil heller ikke følge trenden, der mange nå tatoverer sitater.. men det er jo uansett bedre føler jeg.

Ikke tenk på om det er "trend" eller ikke. Så lenge du ikke tar det for å følge trenden, men heller fordi du vil ha det :)

• Liker 2
Skrevet

Ikke tenk på om det er "trend" eller ikke. Så lenge du ikke tar det for å følge trenden, men heller fordi du vil ha det :)

Jepp! Vil ikke følge trenden fordi det er "kult", men eller fordi det betyr noe for meg.

Skrevet

Kan være veldig stilig dersom man har rett stil. Det ser som oftest best ut dersom man har en del av dem, og de må selvfølgelig være av bra kvalitet.

Sommerfugl og tribal er derimot noe av det mest harry jeg ser.

• Liker 1
Skrevet

Kan være veldig stilig dersom man har rett stil. Det ser som oftest best ut dersom man har en del av dem, og de må selvfølgelig være av bra kvalitet.

Sommerfugl og tribal er derimot noe av det mest harry jeg ser.

Der er jeg helt enig! Det går igjen hos mange, og jeg synes ikke alle kler det heller. Skrift er kommet inn nå, og jeg synes det er fint; enkelt og greit. Synes også dyr går igjen hos mange... som tiger og løver. Kunne aldri tenkt meg et bilde av en tiger, men det er meg da.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke sitater er noe fine som tatoveringer, men ringen med riktig skrift kunne vært fint. Tror den hadde sett kul ut midt på ryggen. Sånn som der han fyren har den tredje fra toppen:

http://poweredbytattoos.com/wp-content/uploads/2013/04/middle-of-back-chinese-letters-tattoo.jpg

Men det er nå bare min smak. vis du vil ha et av sitatene tror det kunne blitt kult i liten skrift over flere linjer på innsiden av underarmen, og kanskje til og med på norsk? eller evt. Quanya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...