Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vises veldig ofte som pålogget på facebook chaten selv om jeg har logget av både på pcen og på mobilen. Det har heller ingen sammenheng med at jeg har oppe facebook, da jeg har blitt fortalt har jeg har vært pålogget mitt på natten. Noen som vet hva det kan skyldes, og hvordan jeg evt kan endre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spils
Skrevet

Tenkte bare jeg skulle fortelle deg at man kan se hvor man er innlogget på facebook fra.

Det kan gjøres på https://www.facebook.com/settings?tab=security&section=sessions&view (Eller manuelt ved å gå på facebooks personvern-innstillinger > sikkerhet > aktive sesjoner).

Her kan du stenge ned aktiviteten fra alle enhetene utenom PC-en du sitter på, samt mobiltelefonen din.

Mulig det fikser problemet ditt.

Ellers vil jeg bare minne om at både "Facebook" og "Facebook Messenger" appene kan vise deg som pålogget uavhengige av hverandre

Skrevet

Det samme skjer med meg også, og tror det er mobilen som gjør det, da jeg har sånn friend-stream widget på mobilen som oppdateres fra tid til annen, og at den da kobler til Facebook og viser meg som pålogget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...